اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 29 April 2018
سردار رحیمی
رئیس پلیس تهران رکن اساسی امنیت کشور را مقبولیت پلیس در میان آحاد جامعه برشمرد و افزود: از آنجا که ارتباط پلیس با بدنه جامعه بسیار زیاد است، زمانی می تواند موفق باشد که راهبردی، جامعه محور و مردم مدار داشته که این مسئله باید در تمام سطوح برقرار شود.

نگاه پلیس در مدیریت بخش های مختلف، مردم محوری است

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی، صبح امروز در جمع مشاوران نخبه جوان، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در بخش های مختلف مدیریتی، گفت: پلیس پایتخت تلاش می کند در بخش درون و برون سازمان از ظرفیت های جوانان و نخبگان استفاده بهینه کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به برگزاری 2 جلسه مقدماتی از سوی فرماندهان و روسای پلیس پایتخت با مشاوران نخبه جوان، افزود: درصدد هستیم از هوش و نظر این فرهیختگان در راستای اهداف پلیس پایتخت استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ سازمان یا نهادی به اندازه پلیس با مردم و طیف های مختلف جامعه در ارتباط نیست، بیان داشت: از آنجا که باور داریم پلیس باید با بدنه جامعه و اقشار مختلف مردم ارتباط داشته باشد، تلاش می کنیم از نظرات بخش های مختلف جامعه در راستای اهداف پلیس استفاده کنیم.

رئیس پلیس پایتخت، رکن اساسی امنیت کشور را مقبولیت پلیس در میان آحاد جامعه برشمرد و افزود: از آنجا که ارتباط پلیس با بدنه جامعه بسیار زیاد است، زمانی می تواند موفق باشد که راهبردی، جامعه محور و مردم مدار داشته که این مسئله باید در تمام سطوح برقرار شود.

سردار رحیمی، با تاکید بر این که باید به مسائل امنیتی نیز نگاه اجتماعی داشت، تصریح کرد: پیش از این فرهنگ یار ترافیک در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آغاز به کار کرد و اکنون تلاش داریم با هماهنگی های معاونت اجتماعی پلیس پایتخت "فرهنگ یار پلیس" را نیز در راستای ارتقای نظم و امنیت جامعه راه اندازی کنیم و این موضوع به زودی کلید خواهد خورد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نگاه پلیس به مسائل اجتماعی است، گفت: پلیس ایران در عملکرد و مدیریت با پلیس دیگر کشورها متفاوت ، مردم مدار و علاقمند به مردم و در کنار آنان است در حالی که پلیس دیگر کشورها رفتاری آمیخته با خشونت با مردم دارند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان به مدیریت اجتماعی جامعه اشاره و تصریح کرد : نمی توان با شیوه سنتی و قدیمی، جامعه و ناهنجاری های آن را کنترل و مدیریت کرد بلکه باید با استفاده از توانمندی های جوانان و نظرات هوشمندانه آنها به شکل مردم محوری مسائل اجتماعی مدیریت شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: