اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 10 August 2015
پیرو احراز شرایط انتقال شرکت پتروشیمی جم از فرابورس ایران به بورس اوراق بهادار تهران، سهام این شرکت در بازار دوم مورد معامله قرار گرفت.

با ورود پتروشیمی جم به بورس تهران، به ارزش بازار بیش از ۷۱ هزار میلیارد ریال افزوده شد. پتروشیمی جم با سرمایه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم، چهارمین عرضه و بازگشایی در سال ۹۴ است و با ورود آن تعداد شرکت های پذیرفته و عرضه شده در بورس به ۳۱۸ شرکت رسید.

در ابتدای بازگشایی نماد، تعداد بیش از یک میلیون سهم پتروشیمی جم (جم) با قیمت هرسهم ۷۴۵۸ ریال به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال مبادله شد.

نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی جم (جم) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش apostrophe ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی apostrophe گروه apostrophe ساخت مواد شیمیایی اساسی apostrophe و طبقه apostrophe ساخت مواد شیمیایی پایه به جز کود apostrophe به عنوان ۴۹۴ شرکت پذیرفته شده در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار و با توجه به انتقال سهام شرکت مذکور از فرا بورس ایران به بورس تهران در نماد apostrophe جم apostrophe آماده انجام معامله است.

نام:
ایمیل:
* نظر: