اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 23 April 2018
آیت الله هاشمی شاهرودی:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بحث مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، قدرت‌های سلطه‌گر به ویژه آمریکا را بیچاره کرده است.
تقویت مقاومت، قدرت‌های سلطه‌گر را بیچاره کردبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از مدیران و مسئولان نظام با تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی موفقیت برای همه خدمتگزاران ایران اسلامی، اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در دوره جدید فعالیت مجمع را اولین اولویت این نهاد انقلابی در سال جدید دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم این منویات عالی را به نحو احسن اجرایی کنیم.

وی افزود: مجمع، بازوی رهبری در سیاستگذاری است و این وظیفه مهم در کنار سایر مسئولیت‌های این نهاد، مجمع را به عنوان ابتکاری ماندگار از حضرت امام( ره) مطرح کرده است.

آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: سیاست های کلی روح و محتوای یک نظام سیاسی را تشکیل می‌دهد که در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، حقوقی، نظامی و امنیتی می تواند ارزش‌های انقلاب ما را به دنیا معرفی کند.

وی در تبیین آثار معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان افزود: انقلاب اسلامی ما، محدود به یک کشور نبود و انقلاب و حرکت جهانی شد انقلاب ما بیداری عظیمی در منطقه و کشورهای اسلامی ایجاد کرد و برای مستضعفان جهان در برابر مستکبران دلگرمی است. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت : این انقلاب، ارزش‌های الهی و حرکت انبیاء و ائمه معصومین را احیا کرد و می بینیم که به برکت انقلاب اسلامی، در بسیاری از مقوله‌ها، از جمله گفتمان‌های جهانی تغییراتی ایجاد شده است.

آیت الله هاشمی شاهرودی، حرکت های مقاومت اسلامی در جهان اسلام را از برکات انقلاب اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: می‌بینیم که بحث مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، قدرت های سلطه‌گر به ویژه آمریکا را بیچاره کرده است. 

وی در پایان گفت: از خداوند توفیق روزافزون و سلامتی مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران به اسلام و مردم را خواهانم.

نام:
ایمیل:
* نظر: