اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - 29 September 2016
قائم‌مقام بنیاد شهید:
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در آئین دومین یادواره شهید دکتر «حسن عباسپور» و 500 شهید صنعت آب و برق گفت: اقتدار کنونی ایران ناشی از خون شهدا و ایثار آن‌هاست.

به‌گزارش عصرپرس ، محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در آئین دومین یادواره شهید دکتر «حسن عباسپور» و 500 شهید صنعت آب و برق در سالن همایش‌های برج میلاد، با بیان این مطلب گفت: امروز اقتدار ایران ناشی از خون شهدا است و پیشرفت‌های کنونی ما نیز مرهون جانفشانی آنان است.

وی اظهار داشت: روزی و پاداش ابدی شهدا نزد خداوند است، چرا که به قول رهبر معظم انقلاب، شهدا در حریم خلوت الهی وارد شده‌اند.

سردارانصاری با بیان اینکه بدون شک خون شهدای ما در امتداد خون شهدای کربلا است و حیات آنان پس از شهادت نیز جاودان خواهد بود، خطاب به فرزندان شاهد تصریح کرد: یادگاران شهدا نزد ما جایگاه ویژه دارند و آنان می‌بایست قدر این جایگاه و منزلت ویژه خود را بدانند.

وی ادامه داد: همه ما خود را مدیون خانواده شهدا می‌دانیم و تا ابد ملزم به خدمتگزاری آنان هستیم.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: بنیاد شهید در قالب طرح سپاس، سالانه با همکاری مقامات کشوری، لشگری و استانی حدود 400 هزار ملاقات با خانواده‌های معظم شهدا به منظور تکریم جایگاه آنان دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی کنونی برآمده از روحیه جهادی رزمندگان و شهدای دیروز ایران عزیز است ادامه داد: امروز اگر تهدیدات از مرزهای ما به سوی مرزهای رژیم صهیونیستی کشیده شده است به خاطر جانفشانی‌هایی است که شهیدان برای این آب و خاک انجام داده‌اند.

او اظهار امیدواری کرد؛ فرزندان شهدا ادامه‌دهندگان راستین راه و خون پدران شهید خود باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: