اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - 18 April 2018
معاون صید و بنادر ماهیگیری خبر داد:
معاون صید و بنادر ماهیگیری با اشاره به توقیف 13 شناور بیگانه در جزیره کیش،گفت: ما با شناور غیر مجاز مخالف هستیم و برخورد قاطعانه خواهیم کرد.

توقف 13 شناور بیگانه در جزیره کیش

به گزارش خبرنگارسرویس اقتصادی عصرپرس، شاپور کاکولکی معاون صید و بنادر ماهیگیری در بازدید از بنادر ماهیگیری استان هرمزگان و درجلسه ای که باحضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری پارسیان برگزار شد، گفت: با توجه به هجوم شناور های همجوار استان بوشهر به هرمزگان بنابر آیین نامه سه جانبه مصوبه انضباطی بخش شناورهای صیادی در صورت تخلف شناور سه ماه تعلیق خواهد شد و طبق قانون جدید سازمان بنادر کشوری از 1 فروردین 97 بدون شماره ثبت بنادر اجازه ورود به دریا را ندارد.

کاکولکی در ادامه افزود: شناور غیر مجاز به دادگاه ارجاع داده می شود و علاوه بر آن نیز شناور وی مصادره می شود.

وی افزود:شناور های مجاز نیز در صورت عدم رعایت قانون برخورد قاطعانه خواهد شد.

کاکولکی در ادامه با اشاره به توقیف 13 شناور بیگانه در جزیره کیش،گفت: ما با شناور غیر مجاز مخالف هستیم و برخورد خواهیم کرد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری در ادامه گفت: بیمه تکمیلی صیادی تا یک ماه آینده و با حداقل هزینه ابلاغ می شود تا صیادان با آرامش به دریا رفته و خانواده آنها در صورت نیاز به درمان بتوانند با حداقل هزینه از آن استفاده کنند.

کاکولکی در ادامه با اشاره به درخواست صیادان نسبت به مجوز صید ساحل، گفت: مرکز تحقیقات شیلات ایران با توجه به تحقیقات صورت گرفته با صید ساحل مخالف است.

کاکولکی افزود: کسی از بیمه تکمیلی بهره مند خواهد شد که کارت صیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: اتحادیه استانی هرمزگان مسئولیت شناورهای خود را برعهده دارد و از طریق استان اقدام خواهد کرد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری در ادامه با حضور 30 شناور انتقالی از بوشهر به هرمزگان جهت اشتغال صیادان هرمزگانی موافقت نمود.

به گزارش عصرپرس، معاون صید و بنادر ماهیگیری  از بنادر صید جوادالائمه، زیارت،چیرویه حسینه، بندر لنگه بازدید به عمل آورد و به بررسی مشکلات صیادان منطقه پرداخت.

توقف 13 شناور بیگانه در جزیره کیش



خبرنگار:پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: