اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - 27 September 2016
قائم مقام وزیر نیرو:
ستارمحمودی گفت:هدف از برگزاری نمایشگاه ارائه جدیدیترین و بهترین صنایع هر کشور است که توسط صاحبان صنایع به نمایش گذاشته می شود تا بتوانند بازار خود را پیدا کنند .

ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در حاشیه نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب  در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار عصر پرس، گفت : هدف از برگزاری نمایشگاه ارائه جدیدیترین و بهترین صنایع هر کشور است که توسط صاحبان صنایع به نمایش گذاشته می شود تا بتوانند بازار خود را پیدا کنند .

محمودی درادامه گفت : نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب نوآوری های زیادی را به نمایش گذاشته و در فضای پسا برجام توانسته است درجذب بازار داخلی و خارجی اقدامات مناسبی راانجام دهد وهمچنین شرکتهای ایرانی قابلیت خودرا به نمایش بگذارند.البته باتوجه به ارائه خدمات فنی مهندسی توسط نیروی کار ایرانی می توان بازارهای مطمئنی رابدست آورد.

قائم مقام وزیر نیرو در ادامه گفت: کمتر فرصتی پیش می آید که در یک مکان 46 کشور گرد هم آیند و بتوانند ارتباط متقابل ایجاد کنند و این فرصت باعث شده که قدرت انتخاب شرکتهای داخلی بیشتر شود .

محمودی در ادامه با اشاره به حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه گفت : شرکت های دانش بنیان در دولت یازدهم رشد روز افزونی داشته و حضور این شرکت ها در نمایشگاه نشانگر این است که زمینه برای فعالیت آنها فراهم شده است .

وی گفت : دولت طرق مختلف از قبیل : وام های ارزان قیمت ، تسهیلات و ارتباط با مراکز صنعتی و مراکز تصمیم گیری توانسته به این شرکت ها کمک  کند و در این راستا نیزوزارت نیرو از این شرکت ها درجهت تقویت صنعت آب و فاضلاب حمایت خواهد کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: