اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - 27 January 2018
جهانگيري:
معاون اول رييس جمهور صبح امروز (شنبه) به منظور شركت در همايش سازمان هاي مردم نهاد جوانان و افتتاح چند طرح صنعتي و نيز شركت در جلسه شوراي اداري استان فارس وارد شيراز شد.
فارس كانون اصلي فرهنگ و تمدن ايران استبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگيري معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود و در جمع خبرنگاران با بيان اينكه مردم بزرگوار فارس مردمي مومن،‌ انقلابي و تاثير گذار در تاريخ ايران هستند، گفت: فارس براي ايران نقطه اي بسيار مهم و كانون اصلي تمدن و فرهنگ است و بعنوان مركز مهم شيعه در منطقه در تاريخ انقلاب تاثيرگذار بوده است.

وي با بيان اينكه در اين سفر در همايش سازمان هاي مردم نهاد جوانان شركت مي كند، گفت: جوان و جواني داراي آثاري بسيار مهم در همه دنيا و ايران است و بايد به مسائل جوانان بيش از پيش توجه شود زيرا جوانان محور اصلي تحول و توسعه هستند البته محدوديت هايي نيز دارند كه ما تلاش مي كنيم در اين جلسه ضمن شنيدن نقطه نظرات آنها، آنها را در جريان برنامه ريزي هاي دولت قرار دهيم زيرا آنان آينده كشور را رقم مي زنند.

معاون اول رييس جمهور با اشاره به افتتاح دو طرح صنعتي بزرگ در شهرستان ني ريز استان فارس گفت: در جلسه شوراي اداري چالش ها و محدوديت ها و فرصت ها و ظرفيت هاي استان فارس را در حضور مديران استان بررسي و براي توسعه استان تصميمات لازم را اتخاذ خواهيم كرد.

 جهانگيري با اشاره به مسئله خشكسالي در كشور گفت: استان فارس بيش از ساير مناطق كشور با اين چالش دست و پنجه نرم مي كند و تلاش خواهيم كرد موضوع آب در استان را مورد توجه جدي قرار دهيم. بنده پيش از اين در جلسه شوراي عالي آب و در حضور استاندار سابق فارس به اهميت و كم و كيف اين بحران آگاه بوده ام و تلاش خواهيم كرد تا در اين سفر مسائل صنعتي، شهري و آب و كشاورزي را مورد مداقه قرار دهيم. 

لازم بذكر است وزراي ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوري اطلاعات،‌صنعت، معدن و تجارت و دادگستري و نيز معاون رييس جمهور در امور زنان و خانواده و چند نفر از نمايندگان استان فارس  جهانگيري را در اين سفر همراهي مي كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: