اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - 24 May 2016
مدیر عامل شرکت پتروشیمی هورتی ایتالیا:
مدیر عامل شرکت پتروشیمی هرتی ایتالیا گفت: ما دنبال نوعی از همکاری با شرکتهای ایرانی در حوزه های مختلف بویژه در حوزه پتروشیمی هستیم.

به گزارش خبرنگار عصرپرس به نقل از شانا، دومنیک هنری، مدیر عامل شرکت پتروشیمی هورتی (Heurtey)، در حاشیه همایش فناوریهای پیشرفته اروپایی در کوره فرآیندی گفت: شرکتهای اروپایی پس از توافق هسته ای دنبال عادی سازی روابط با ایران و توسعه همکاری با شرکتها و بخش خصوصی ایران هستند.

وی افزود: ما دنبال نوعی از همکاری با شرکتهای ایرانی در حوزه های مختلف بویژه در حوزه پتروشیمی هستیم.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی هورتی تصریح کرد: همکاری میان شرکتهای اروپایی و ایرانی نه تنها به نفع اروپا بلکه سبب ارتقای فناوری ایران در حوزه کوره های فرآیندی و فناوریهای پیشرفته می شود.

هنری در سخنرانی خود بحث فناوریهای پیشرفته در کوره فرآیندی را بسیار پیچیده دانست و مصرف انرژی قابل اعتماد بودن، و رعایت مسائل زیست محیطی را در استفاده از این کوره ها ضروری دانست.

توماس گریمود، قائم مقام شرکت هورتی در همایش فناوریهای پیشرفته اروپایی در کوره فرآیندی ضمن خوشامدگویی به مهمانان از برنامه ریزی یک ماهه این شرکت برای برگزاری این همایش خبر داد و گفت: هدف ما از برگزاری این همایش جمع کردن کارشناسان اروپایی و ایرانی برای انتقال تجربه در حوزه کوره های فرآیندی است.

هروه لاویو (Herve Lavieu)، مدیر دفتر شرکت هورتی در فرانسه، در جریان برگزاری این همایش به توضیح فعالیتهای این شرکت در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی در کوره های فرآیندی و تجربه های این شرکت در صنعت پتروشیمی پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: