اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۶ - 15 January 2018
فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس توانست ضمن جدا کردن صف مردم ار اغتشاش گران، وظیفه خود را به خوبی انجام داده و بهانه ای به دست رسانه های خارجی و معاند ندهد.

پلیس با مدیریت خوب حوادث اخیر ، بهانه به دست رسانه های معاند نداد

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در نشست فصلی فرماندهان ناجا که با حضور سرلشکر "باقری" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد ناجا برگزار شد، اظهار داشت: جمع حاضر فرماندهان انتظامی استان ها ، مدیران عالی ناجا ، اعضای هیئت رئیسه نیرو، معاونان و روسای پلیس های تخصصی هستند که در این همایش فصلی حضور دارند.

وی افزود: بررسی اقدامات انجام شده  و نیز آمادگی لازم برای اجرای مأموریت های پیش رو ، از اهداف این همایش به شمار می آید.

فرمانده ناجا ادامه داد: بحمدالله همکاران عزیز من با یاری خداوند و همتی که داشتند و همچنین پیروی از منویات فرمانده معظم کل قوا توانستند مأموریت های خود را به خوبی انجام دهند که از همه آنها تشکر و قدردانی می کنم.

سردار اشتری به مأموریت های  نیروی انتظامی در سال جاری اشاره و بیان کرد: انتخابات یکی از مأموریت های مهم ناجا بود که با امنیت کامل برگزار شد و هیچ مشکل امنیتی در روند انتخابات قبل ، حین و بعد از آن وجود نداشت .

وی به کنگره عظیم اربعین اشاره و خطاب به سرلشکر "باقری" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گزارشی درباره اقدامات ناجا برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین به صورت حضوری ارائه شد.

سردار اشتری ادامه داد: با توجه به تجربیات سنوات گذشته  امسال منظم ترین و بهترین سال در تسهیل تردد و امنیت زائران را داشتیم و شاهد رضایت مندی مردم و مسئولان بودیم.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: در اربعین امسال حدود 30 هزار نفر از مأموران پلیس مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین بودند که به صورت میانگین به مدت یک ماه در مرزهای سه گانه (مهران، شلمچه و چذابه) حضور داشته اند که این یکی از اقدامات افتخارآفرین نیروی انتظامی و نیروهای مسلح بود.

این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به حوادث اخیر گفت: نیروی انتظامی در همان دقایق اولیه در صحنه حضور داشت و با یک برنامه ریزی دقیق ، منسجم ، منظم ، هوشمندانه و مقتدرانه مأموریت خود را انجام داد.

وی تصریح کرد:  در این حوادث همکارانم در تمام استان های کشور درگیر این موضوع بودند اما پلیس توانست ضمن جدا کردن صف مردم از اغتشاش گران، وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و بهانه ای به دست رسانه های خارجی و معاند ندهد.

سردار اشتری به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر "اقتدار توأم با عدالت و رأفت و مهربانی " اشاره و تصریح کرد: در حوادث اخیر بحمدالله اقتدار توأم با عدالت و مهربانی از سوی پلیس نشان داده شد؛ در مأموریت ها، فرمایش معظم له را سرلوحه کار خود قرارمی دهیم و برای تحقق این امر تلاش می کنیم.

این مقام عالی انتظامی به سرعت عمل و اشرافیت کامل پلیس و نیز هماهنگی و تعامل با دستگاه قضا برای دستگیری و شناسایی اغتشاش گران اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر با خویشتنداری پلیس کنترل و مدیریت شد؛ به حول و قوه الهی با حضور سپاه، بسیج و نیز حضور پرشور مردم که قوت قلبی به شمار می آمدند این فتنه مدیریت و خاتمه پیدا کرد.

سردار اشتری در ادامه به توفیق شرفیابی جمعی از فرماندهان ناجا به محضر رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: در این دیدار گزارشی از اقدامات فرماندهان و مدیران و کارکنان ناجا برای مدیریت و کنترل حوادث اخیر و زحماتی که در این رابطه متحمل شدند، ارائه شد که معظم له فرمودند:" کار خیلی خوب بود و اثرات خوبی هم داشت".

این مقام عالی انتظامی کشور ادامه داد: از رهبر معظم انقلاب خواستم برای همکاران دعا کنند که ایشان فرمودند:"من دعاگوی آنها هستم ".

وی ادامه داد: بعد از نماز به امامت مقام معظم رهبری ضمن معرفی فرماندهان ناجا و اقدامات آنها برای مدیریت حوادث اخیر؛ ایشان در 4 مرحله فرمودند: "اقدامات خوب بوده است".

این مقام عالی انتظامی کشور خاطر نشان کرد: از فرمانده معظم کل قوا خواستم اجازه دهند، سلام  ایشان را به فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی برسانم، معظم له فرمودند:" سلام مرا برسانید و تشکر هم بکنید ".

وی گفت: مقام معظم رهبری این مطالب را با شادابی فرمودند ، خدا را شاکر هستیم که ولی امر و فرمانده کل قوا از ما راضی هستند که این بالاترین دستمزد است.

سردار اشتری به اقدامات خوب رده های مختلف نیروی انتظامی در کنترل و مدیریت حوادث اخیر، اشاره و بیان کرد: عملیات روانی که از سوی معاونت اجتماعی ناجا در این رابطه انجام شد خیلی خوب بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی، سردار اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان ، روسا و مدیران ارشد نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان خدوم نیروی انتظامی، خاصه از زحمات و تلاش های هوشمندانه و متقدرانه توأم با رأفت و خویشتنداری پلیس در مدیریت اتفاقات اخیر و همچنین از همراهی و همکاری مردم با پلیس خودشان و همچنین ابراز لطف و پیام های روسای قوا و مراجع تقلید و ائمه جمعه و دیگر مسئولین قدردانی نمودند و اهداف این همایش را مرور و بررسی اقدامات پلیس در فصل گذشته و محاسن و معایب آن و همچنین برنامه های پیش رو تا پایان سال و آمادگی پلیس برای برنامه های نوروزی و تأکید بر فعالیت بیشتر قرارگاه های مقابله با سرقت و همچنین مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ و ایجاد آرامش و امنیت برای مردم و شهروندان عزیز برشمردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: