اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۶ - 03 January 2018
در سازمان ملل منتشر شد؛
نمایندگی ایران در سازمان ملل، اظهارات نماینده آمریکا در این سازمان را حمایت از خشونت طلبی و آتش افروزی در ایران و سرپوشی برای شکست سیاست های آمریکا و متحدان منطقه ای آن دانست.
بیانیه انتقادی ایران علیه آمریکا/اشک تمساح رژیم ترامپ تهوع‌آوراستبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، در بیانیه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل آمده است: جمهوری اسلامی ایران سخنان مداخله جویانه نماینده آمریکا و سایر مقامات آمریکایی در حمایت از خشونت و اغتشاش را به شدت محکوم می کند.

این بیانیه می افزاید: این سخنان برای سرپوش گذاشتن بر سیاست های شکست خورده آمریکا و متحدانش در منطقه بیان شده تا از این طریق از مردم شجاع و شریف ایران انتقام بگیرد.

بیانیه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد: مداخلات آمریکا در ایران از کودتای ۲۸ مرداد تا کنون کارنامه ای خونین و ننگین بوده است. تهدیدات و یاوه گویی های نماینده آمریکا در سازمان ملل حمایت از خشونت طلبی و آتش افروزی در ایران محسوب می شود.

این بیانیه می افزاید: امنیت و ثبات ایران در چهاردهه گذشته متکی به مردم خود بوده است و مردم ایران برخلاف جوسازی های اخیر از این حقوق و دستاوردها حفاظت می کنند و اجازه نخواهند داد خشونت و ویرانگری، این حقوق ذاتی و دستاوردهای تاریخی را تخریب کنند.

نمایندگی ایران در سازمان ملل  اشک تمساح رژیم ترامپ را تهوع آور دانسته و تاکید کرده است: حافظه تاریخی ملت ایران هنوز خاطره جنایات و ذلت تحمیلی توسط رژیم دیکتاتوری تحت حمایت آمریکا را فراموش نکرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: