اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 27 April 2016
» برق
رئیس انجمن مهندسین برق الکترونیک :
غفوری گفت: 57 درصد از برق جهان و 50 درصد برق اروپا تا سال 2050 از منابع انرژی های تجدید پذیر خواهد بود ، لذا در این راستا کشور مانیز باید اقدامات مهم و اساسی را انجام داد .

به گزارش عصر پرس ،  حسن غفوری فرد رئیس انجمن مهندسین برق الکترونیک در بیست و یکمین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق با اشاره به بومی سازی نیروگاه های کشور از سال 60 تاکنون گفت:‌صنعت برق همواره مهمترین صنعت جهان بوده است چرا که ادامه حیات بدون برق میسیر نخواهد بود؛ رشد صنعت برق در سالهای گذشته بیش از 68 درصد بوده است که این رقم نشانگر پیشرفت قابل توجهی در زمینه بومی سازی نیروگاههای کشور می‌باشد.

وی در خصوص شبکه‌های هوشمند برق که قرار است در آینده در مدار قرار بگیرند گفت: سهم بالایی از انرژی های تجدید پذیرنیازمند شبکه های هوشمند است ، در سالهای آینده از سیستم های کامپیوتری پیشرفته و شبکه‌های هوشمند که باعث افزایش ظرفیت و کارایی شبکه‌های برق همچنین کاهش قطعی های برق و نیاز به نیروهای پشتیبان خواهد شد استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: 57 درصد از برق جهان و 50 درصد برق اروپا تا سال 2050 از منابع انرژی های تجدید پذیر خواهد بود لذا در این راستا کشور مانیز باید اقدامات مهم و اساسی را انجام داد .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: