اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 25 April 2016
قائم مقام پژوهشگاه صنعت نفت خبرداد:
قائم مقام پژوهشگاه صنعت نفت ،از شکل گیری شبکه شریکان فناورانه پژوهشگاه صنعت نفت با شناسایی و همکاری معتبرترین شرکتها و موسسه های پژوهشی و تحقیقاتی جهان خبرداد.

به گزارش خبرنگارعصرپرس، اميرعباس حسيني در نشست خبری که در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد به تشریح عملکرد پژوهشگاه در زمینه ارتباطات بین الملل پرداخت و گفت: فضای سیاسی حاصل از تعامل با دنیا و ورود به دوران پساتحریم، منجر به توسعه روابط بین الملل پژوهشگاه شد و این مجموعه توانست با برقراری ارتباط مستمر با شرکتها و موسسه های پژوهشی و تحقیقاتی معتبر دنیا، شبکه ای از شریکان فناورانه را ایجاد کند.

وی تصریح کرد: متناسب با ظرفیت سیاسی ایجاد شده و افزایش مناسبات سیاسی کشور، مذاکرات منجر به نتیجه و امضای توافقنامه در پژوهشگاه صنعت نفت در ٢ سال اخیر با چهار سال پیش از آن برابری می کند.

حسینی از برنامه ریزی پژوهشگاه صنعت نفت برای امضای چند توافقنامه در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد و با بیان این که پژوهشگاه صنعت نفت به فناوری ساخت تاسیسات نمکزدایی ورود کرده است، ادامه داد: در این زمینه با همکاری شرکت هدکو و شرکتی کانادایی و در قالب توافقی سه جانبه، در ساخت تاسیسات سطح الارضی نمکزدایی مشارکت می کنیم که قرارداد مربوط به آن بزودی امضا می شود.     

 

نام:
ایمیل:
* نظر: