اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - 07 December 2017
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در شورای اداری کرمان
حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی سلام رهبر معظم انقلاب را به مردم کرمان رساند و متن حکم رهبری را در انتصاب حجت الاسلام علیدادی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان و تشکر از خدمات آیت الله جعفری قرائت کرد.

تقدیم حکم نماینده ولی فقیه جدید کرمان

به گزارش عصرپرس، در جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور مسئولان این استان برگزار شد؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سخنانی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه مدیریت، خدمت به مردم است، گفت: مدیریت در زمان طاغوت دست افراد فاسد بود و حتی نخست وزیر ایران نیز بهایی بود، اما در نظام اسلامی مدیریت اینگونه نیست و ما در راس کشور رهبری را داریم که زندگی او زاهدانه و مقید به شرع اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: برخی حکام و پادشاهان خود را خادم مردم و خادم الحرمیین می دانند اما چه بر سر مردمِ دیگر کشورها آورده اند و ما در کشور سردار سلیمانی را داریم که پرورش یافته و تربیت شده رهبری است و چنین مدیرانی در کشور کم نیستند.

وی همچنین با اشاره سرنگونی و شکست داعش گفت: اگر در جاهای دیگری نمی جنگیدیم باید در ایران می جنگیدیم که البته داعش در هیچ کجای ایران نتوانست نفوذ کند، اما برخی کج فهمان این را نمی دانند و اینجور بیان می کردند که چرا در فلان جا بجنگیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری سپس به خدمات چهل ساله آیت الله جعفری اشاره کرد و گفت: وی سالها در این منصب به مردم خدمت کرد و مردم کرمان وی را دوست دارند و حجت الاسلام جعفری فردی دارای فضایل و اخلاق مدار است و رهبری تاکید کردند: شئون ایشان حتما رعایت شود و پس از این در حوزه های علمیه از تجربیات ایشان استفاده شود.

وی همچنین به سابقه حجت الاسلام علیدادی اشاره کرد و گفت: وی نیز سابقه 16 ساله ای در خدمت به مردم در کیش داشته و فردی صاحب نظر ، سختکوش و دارای مدارج علمی است.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در پایان سلام رهبری را به مردم کرمان رساند و متن حکم رهبری را در انتصاب حجت الاسلام علیدادی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان و تشکر از خدمات آیت الله  جعفری قرائت کرد.

نماینده سابق ولی فقیه در استان هم از مردم تشکر کرد و با اشاره به برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان گفت: این استان الگویی موفق در این زمینه است و استاندار کرمان ، استانداری نمونه در کشور شناخته شده است.

تقدیم حکم نماینده ولی فقیه جدید کرمان تقدیم حکم نماینده ولی فقیه جدید کرمان تقدیم حکم نماینده ولی فقیه جدید کرمان

سپس رزم حسینی استاندار کرمان در گزارشی از فعالیت های استان در حوزه های اقتصاد مقاومتی گفت: ما اولین استانی بودیم که در سال 93 به برنامه اقتصاد مقاومتی روی آوردیم و موفقیت هایی که به دست آوردیم در سایه وحدت و همدلی بین گروههای سیاسی در کرمان است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور هم در این جلسه با اشاره سابقه طولانی آیت الله جعفری در خدمت رسانی به مردم گفت: ما به این روحانی عزیز افتخار می کنیم که در طول سالها یک زندگی معمولی را داشت و با تلاش خود در سالهای اخیر موجب وحدت در جامعه و خدمت به مردم بود و باید قدر چنین شخصیتهایی را دانست و نماینده ولی فقیه که اخیرا معرفی شده نیز دارای چنین شرایطی است.

وی افزود: از این به بعد مسئولیت این مهم بر عهده حجت الاسلام علیدادی سلیمانی است و مردم نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری تابع حکم رهبر خود هستند.

در پایان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با تشکر از خدمات آیت الله جعفری گفت: کماکان از تجربیات و خدمات ایشان استفاده خواهیم کرد و از اینکه مقام معظم رهبری فرصتی را برای خدمت به مردم کرمان برای بنده فراهم کرده است تشکر می کنم و تلاش خواهم کرد تا منویات رهبری را به طور کامل اجرا کنم.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نام:
ایمیل:
* نظر: