اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - 27 November 2017
بت کلیا خبر داد
عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهر و روستایی مجلس، با بیان اینکه روند تحقیق و تفحص از شهرداری از سرگرفته شده است از حضور شهردار تهران در جلسه آتی کمیسیون عمران خبر داد.

آغاز تحقیق‌وتفحص از شهرداری تهران

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، یوناتن بت کلیا عدم اتحاد بین دولت و شهرداری را مانع اصلی رفع مشکلات زیست محیطی پایتخت دانست و گفت: عدم اتحاد بین مسئولان مربوطه مانع از پیشبرد اهداف در حوزه مدیریت شهری پایتخت شده است و این در حالی است که، اگر بخواهیم مشکلات این شهر برای همیشه حل شود، باید شهردار تهران فارغ از اعمال دیدگاه‌های سیاسی و جناحی در جلسات هیات دولت با برخورداری از کرسی دائمی حضور پیدا کند.

نماینده مردم مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یک چهارم از جمعیت کشور در پایتخت مستقر هستند و این آمار تهران را بزرگ‌تر از بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌سازد، بنابراین اداره آن مستلزم برخورداری از بودجه و برنامه‌ریزی کلان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، یادآورشد: هم‌اکنون هر اتفاق ناخوشایندی که در حوزه شهری می‌افتد، همه فقط شهرداری را مقصر می‌دانند، کما اینکه تحقیق و تفحص از شهرداری نیز در دستورکار قرار گرفته و قرار بر این شده که شهردار تهران برای پاسخگویی در این مورد روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون عمران حضور پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، خاطرنشان کرد: ما در هر جایگاهی از نمایندگی تا سایر مسئولان چه کمکی در جهت رفع مشکلات شهر تهران کرده‌ایم که حل مشکلات این حوزه را تنها با تحقیق و تفحص شهرداری امکانپذیر می‌دانیم، آن هم در شرایطی که تاکنون هیچ‌کدام از تحقیق و تفحص‌ها به نتیجه نرسیده است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهر و روستایی، تصریح کرد: مشکلات پایتخت برطرف نمی‌شود مگر اینکه از طریق اتحاد مسئولان به صورت کلان برای رفع موانع این حوزه برنامه‌ریزی شود، از سوی دیگر با فرهنگسازی در سطح جامعه، می‌توان حجم بار سنگینی که بر دوش شهرداری گذاشته شده را به طرز چشمگیری کاهش داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: