اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - 15 November 2017
جانشین فرمانده نیروی انتظامی
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برقرار است گفت: نیرو به اندازه کافی و در همه نقاط زلزله زده حضور دارد.
برقراری امنیت کامل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه
به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس ، سردار اسکندر مومنی افزود: به جزء نیروی انتظامی استان زلزله زده ، قرارگاه عملیاتی نیروی انتظامی را در شهرستان سرپل ذهاب راه اندازی کردیم و  همه ظرفیت های ناجا از استان های اطراف و مرکز جمع آوری شده و مشغول خدمت هستند.

وی گفت : تامین امنیت مناطق مسکونی و اماکن تجاری و جاهایی که مردم حضور دارند مانند پارک ها و همچنین امنیت کاروان ها و محموله هایی که قرار است توسط متولیان توزیع به دست مردم برسد را فراهم کردیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود : این  آمادگی را داریم هر جایی که متولیان توزیع و انتقال محموله های کمک به زلزله زدگان  اعلام کنند ، برای همراهی و تامین امنیت آن ها کمک و اقدام کنیم.

مومنی با تاکید بر اینکه با همراهی مردم ، امنیت قابل قبول برقرار است ، گفت: در این شرایط ، مردم مشکلات عمده ای مانند آب ، دارو ، غذا ، چادر و پتو دارند که متولیان با همکاری هم سعی می کنند آنها را رفع کنند.

وی  در پایان با بیان اینکه در توزیع اقلام میان زلزله زدگان مشکلاتی وجود دارد گفت:  نباید به گونه ای این کار انجام شود که برخی افراد فقط یک بار اقلام را دریافت کنند و برخی چند بار .
نام:
ایمیل:
* نظر: