اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 14 November 2017
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد
محمد شریعتمداری ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده های داغدار جان باختگان زلزله غرب کشور، به معاونت اقتصادی و بازرگانی و روسای سازمان های صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه واستانهای همجوار دستور داد برای رسیدگی فوری و کمک به هموطنان زلزله زده اقدام کنند.
رسیدگی فوری و کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت از معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن وتجارت و روسای سازمان استان کرمانشاه و استان های همجوار خواست تا هر چه زودتر با بکارگیری همه امکانات موجود بدون وقفه به کمک هموطنان زلزله زده بشتابند.

به گزارش عصرپرس، یکشنبه شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند. 

همچنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد و حتی این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.

براساس آمارها، تاکنون 423 نفر از هموطنان در استان کرمانشاه به ویژه در مناطق سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی جان خود را از دست دادند و براساس آمار وزارت بهداشت نیز تاکنون هفت هزار و 460 نفر مصدوم شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: