اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - 08 November 2017
استاندار کرمانشاه
استاندار کرمانشاه گفت: صدای مطالبات کرمانشاه باید از تهران شنیده شود و برای رسیدن به این مهم باید از همه ابزارها و امکانات استفاده کنیم.
صدای مطالبات کرمانشاه باید در تهران شنیده شود
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛  هوشنگ بازوند در نشست ستاد سرمایه گذاری خارجی استان اظهار داشت: ستاد سرمایه گذاری خارجی استان باید از فعال ترین و پویاترین ستادها باشد و نشست های آن هر 15 روز یکبار دنبال شود.

استاندار کرمانشاه گفت: براساس برنامه ششم توسعه کشور بخشی از منابع مورد نیاز در زمینه سرمایه گذاری و اشتغال زایی باید از طریق سرمایه خارجی تامین شود.

وی افزود: موضوع جذب سرمایه خارجی باید در استان به شکلی پررنگ و بسیار جدی دنبال شود.

این مقام عالی استان عنوان کرد: همایش فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری که روزهای 4 و 5 آذرماه در تهران با حضور 100 سرمایه گذار خارجی و 300 سرمایه پذیر برگزار می شود فرصت خوبی برای استان محسوب می شود که باید حضوری فعال در این همایش داشته باشیم.

بازوند تصریح کرد: ستاد سرمایه گذاری خارجی استان باید پروژه هایی را برای ارایه به سرمایه‌گذاران حاضر در این همایش آماده کند.

وی ادامه داد: هرساله تعداد زیادی از فعالان اقتصادی از کشورهای مسلمان در همایش بین المللی هفته وحدت حضور می یابند که باید از این فرصت استفاده کنیم و برای حضور این سرمایه گذاران و کارآفرینان در کرمانشاه تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید از خطوط اعتباری بسیار مناسبی در چین و کره جنوبی برخوردار است اظهار داشت: باید این ستاد یک مجموعه از پروژه های اقتصادی و برخی پروژه های بزرگ عمرانی را  به شورای اقتصاد کشور ارایه دهد تا بتوانیم از این منابع ارزشمند برای اجرای پروژه های مهم استان بهره بگیریم.

وی افزود: صندوق توسعه ملی یکی دیگر از گزینه هایی است که باید تلاش کنیم از منابع اعتباری آن ها برای اجرای پروژه ها بهره بگیریم.

 استاندارکرمانشاه یادآور شد: برگزاری همایش منظم سالیانه سرمایه گذاری در استان یکی دیگر از برنامه های مهم است که می تواند بستر مناسبی را برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کند.

بازوند اظهار داشت: برای ایجاد یک تحرک مناسب در فضای اقتصادی در استان نیازمند جذب سالیانه 17 هزار میلیارد تومان هستیم.

وی تاکید کرد: موانعی که در مسیر جذب سرمایه گذاری خارجی در استان قرار دارند باید شناسایی شوند و برای برطرف کردن آن ها تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: استان کرمانشاه باید تبدیل به کانون توجه وزیران و مدیران ارشد کشور شود.

بازوند گفت: افراد بسیار توانمندی در استان داریم که باید از آن ها با جدیت حمایت کنیم تا بتوانند به توسعه کرمانشاه کمک کنند.

وی تاکید کرد: صدای مطالبات کرمانشاه باید از تهران شنیده شود و برای رسیدن به این مهم باید از همه ابزارها و امکانات استفاده کنیم.

بازوند ادامه داد: جذب سرمایه گذاری نیازمند یک دیپلماسی و رایزنی قوی است.

استاندار کرمانشاه گفت: جذب سرمایه گذار خارجی اثرات بسیار مثبتی در رونق اقتصادی و اشتغال استان می تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور سرمایه گذاران خارجی در استان می تواند به بهبود وضعیت فرهنگ کار و تلاش در استان منجر شود که اکنون این فرهنگ ضعیف است.
نام:
ایمیل:
* نظر: