اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - 05 November 2017
وزیر برق سوریه خبر داد
وزیر انرژی سوریه گفت: در حال حاضر برای بازسازی سیستم برق کشور سوریه یک میلیارد و 200 میلیون دلار تفاهم نامه با شرکت های ایرانی در زمینه برق امضا شده است.

امضاء 1.2میلیارد دلار قرارداد با ایران برای بازسازی سیستم برق سوریهبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، محمد زیر خربوطلی وزیر برق سوریه در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللي برق ایران گفت: نمایشگاه صنعت برق ایران متمایز ترین نمایشگاه با دیگر نمایشگاه ها است که تمام ملزومات برق در این نمایشگاه وجود دارد.

وی گفت: دستگاه ها و شرکت های موجود در نمایشگاه دارای تکنولوژی بالای هستند و جمهوری اسلامی ایران در زمینه برق در بخش بین المللي بسیار پیشرفته است .

وی گفت: هدف ما از بازدید نمایشگاه صنعت برق ایران، همکاری با شرکت های ایرانی و تبادل تجربه با شرکت های موجود در نمایشگاه و مدیران شرکت ها است.

وزیر انرژی سوریه با اشاره به تخریب کامل سوریه توسط گروه های تروریستی و داعش، گفت: متاسفانه 50 درصد سیستم برقی سوریه تخریب شده که با کمک ایران و روسیه در حال بازسازی آن  هستیم .

وی گفت: در حال حاضر با شرکت های ایرانی در زمینه برق در حال همکاری هستیم و به میزان یک میلیارد و 200 میلیون دلار تفاهم نامه با شرکت ها و طرف های ایرانی امضا شده است .

نام:
ایمیل:
* نظر: