اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - 01 November 2017
آخرین مرحله از رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت
سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت: جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو24 و هواپیماهای بمب افکن سنگین، دور از دید رادار های دشمن، اهداف ثابت و متحرک زمینی را منهدم کردند.
آسمان امن، هدیه فدائیان حریم ولایت به ملت ایران
به گزارش عصرپرس، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش افزود: جنگنده های اف-4 با استفاده از بمب های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که با تلاش  متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده، اهداف خود را با موفقیت منهدم کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مرحله  برای اولین بار هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی کرار مجهز به بمب های هوشمند نقطه زن با پرواز برد بلند و در محیط جنگ الکترونیک، با غافلگیری دشمن، اهداف زمینی و سامانه های پدافندی دشمن را منهدم کردند.

سرتیپ روزخوش گفت: همچنین جنگنده های اف-14 و میگ-29 با انجام عملیات رزم هوایی، به درگیری هوایی و تمرین شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد پرداختند.

سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت افزود:  استفاده از پرنده های فوق سبک و پهپاد های تهاجمی نیروی هوایی برای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده به منظور ضربه نهایی به دشمن از دیگر برنامه های رزمایش بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: