اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - 15 October 2017
فرمانده انتظامي پایتخت گفت: در آستانه اربعین حسینی ، عوامل اطلاعاتی پلیس پایتخت در اقدامی غافلگیرانه ضمن دستگيري اعضاي باند 6 نفره جعل اسناد دولتي از مخفيگاه آن ها ، حدود يک صد هزار ويزاي جعلي کشف کردند.

انهدام باند بزرگ جعل ويزاي عتبات عاليات در پایتخت

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسين رحيمي گفت: در سال هاي گذشته شاهد بوديم که تعدادي جاعل اسناد دولتي با نزديک شدن ايام اربعين حسيني (ع) و سفر شهروندان عزيز کشورمان به عتبات عاليات با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده اقدام به جعل و فروش ويزاي جعلي کشور عراق مي کردند که اين امر باعث بروز مشکلاتي براي زائران مي شد.

وي با اشاره به اینکه با پایش های تخصصی صورت گرفته و پيگيري هاي انجام شده همکاران ما موفق به شناسایی و دستگیری اعضاء 6 نفره یک باند جاعل شدند، افزود: این افراد اقدام به چاپ و فروش ويزاي جعلي کشور عراق مي کردند .

رئيس پليس پايتخت با اشاره به پلمب دو چاپخانه در این عملیات تصريح کرد: از اعضا این باند حدود يک صد هزار ويزاي جعلي کشف شد ؛ تحقيقات تکميلي جهت شناسايي همدستان احتمالي اين متهمان همچنان ادامه دارد.

سردار رحيمي در پايان با تاکید براینکه هموطنان گرامی برای دریافت ویزای خود می بایست به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنند، اظهار داشت: فروش اينگونه ويزاهاي جعلي مي تواند آثار نامطلوبي در روند سفر زائران گرامي به عتبات عاليات داشته باشد و چه بسا به دستگيري زائران منجر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: