اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - 28 September 2017
همزمان با هفته دفاع مقدس
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم عطرافشانی گلزار شهدا در 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور خبر داد.

گلزار شهدا ی سراسر کشور عطرافشانی می شود

به گزارش عصرپرس از بنیادشهید، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد افزود: این مراسم در گلزار مطهر شهدای بهشت ‌زهرا (س) با قرائت پیام مقام معظم رهبری توسط حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیادشهید برگزار می ‌شود.

وی اظهار داشت: همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس مراسم گلباران و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا در 19 هزار گلزار مطهر شهدای سراسر کشور و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و همچنین مسئولان و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشوراین مراسم در در بهشت زهرا(س) تهران، برگزار می ‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید همچنین درباره سایر برنامه‌های پیش روی بنیاد شهید گفت: بر اساس برنامه ‌ریزی‌ های انجام شده در روز تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) یک هزار و 200 هیات عزاداری شاهد و ایثارگر به همراه دیگر هیات‌ های مذهبی تحت عنوان میثاق با شهیدان در بهشت‌زهرا (س) تهران و دیگر گلزارهای مطهر شهدای سراسر کشور به عزاداری خواهند پرداخت.

کاویانی راد افزود: همچنین به‌گونه ‌ای برنامه ریزی شده است که هیات‌ های مذهبی شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس و به‌ صورت هیات ‌های عزاداری با حمل تصاویر شهدای هر محل در مقابل منزل شهید، ضمن عزاداری با خانواده آن شهید تجدید عهد کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: