اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - 20 September 2017
جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان کلاس اولی و جشن غنچه ها ویژه نوآموزان پیش دبستانی صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.
برگزاری جشن شکوفه ها در سراسر کشور
به گزارش عصرپرس، مراسم جشن شکوفه ها در تهران­­ با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل برگزاری جشن شکوفه ها در سراسر کشورپیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مدرسه عیسی بهرامی منطقه 11 تهران برگزار شد.
 رضوان حكيم زاده معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش در مراسم جشن شکوفه ها با تبريك شروع سال جديد تحصيلي براي دانش آموزان كلاس اولي اظهار كرد: امروز شاهد حضور 376 هزار و 754 دانش آموز در دوره پيش دبستاني، يك ميليون و 414 هزار و 495 دانش آموز در پايه اول هستيم.   

وی تصریح کرد: در سال تحصيلي جديد، بيش از 7 ميليون و 700 هزار دانش آموز در دوران ابتدايي ثبت نام شده اند كه اين رقم نسبت به سال قبل 5 درصد رشد داشته است.

حكيم زاده افزود: رويكرد اصلي آموزش و پرورش ، تربيت متوازن و جامع دانش آموزان است و آموزش و پرورش تلاش مي كند تا نهاد مدرسه راه را براي حركت دانش آموزان به سمت حيات طيبه فراهم كند.

معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: از همه معلمان در سراسر كشور مي خواهم آموزش و پرورش را در تربيت همه جانبه دانش آموزان  كمك و ياري كنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش زماني موفق خواهد بود كه معلمان و دانش آموزان به مدرسه تعلق خاطر داشته باشند و در تمام مراحل آموزش و پرورش دانش آموزان مشاركت كنند.

حكيم زاده با بيان اينكه در دولت دوازدهم برآموزش و پرورش به عنوان يكي از مهمترين دستگاه ها تاكيد شده است، افزود: آموزش و پرورش بايد به مساله اصلي كشور تبديل شود و رسانه ها مي توانند در اين زمينه نقش موثري را ايفا كنند

همه ساله برای کلاس اولی ها پیش از آغاز مهرماه جشن شروع سال تحصیلی برگزار می شود.

امسال یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار کلاس اولی در سراسر کشور آغاز سال تحصیلی را جشن می گیرند و از اول مهرماه با حضور در مدارس راه دوازده ساله آموزش عمومی را آغاز می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: