اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - 17 September 2017
صبح امروز 3 هزار و دویست و هجده واحد مسکن مهر پردیس در فازهای8 و 11با حضور حبیب اله طاهرخانی افتتاح شد.
افتتاح بیش از ۳۲۰۰ واحد مسکن مهر فازهای ۸ و ۱۱ پردیس
به گزارش عصرپرس، در مزاسم امروز که  با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌مهر ، مصطفی کواکبیان و ابوالفضل سروش نمایندگان مجلس شورای اسلامی  برگزار شد 

 غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: 2 هزار و شش واحد در محله آرمان‌شهر دره آرا در فاز یازده و  چهارصد و چهارده  واحد متعلق به محله دنای دره‌بهشت در فاز هشت ،  سیصد و هفتاد  واحد در محله الوند دره بهشت در فاز هشت ، سیصد و چهل  واحد متعلق به محله جولیان دره بهشت در فاز هشت  و هشتاد و هشت واحد در محله الوند این فاز افتتاح شد.

وی افزود: با افتتاح های امروز شمار واحدهای افتتاح شده در مسکن مهر پردیس به 21 هزار و هفتصد واحد رسیده است. 

غفوری گفت:  امروز دو  مرکز آموزشی ده  کلاسه آیت‌اله مهدوی کنی و آیت‌اله هاشمی رفسنجانی با برخورداری از شانزده  کلاس درسی و مسجد علامه محمدتقی جعفری به بهره برداری رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : مترو پردیس از اولویت‌های اصلی برای پردیس بوده که درحال حاضر نیز مطالعات و امور مربوط به مسیریابی آن انجام گرفته است.

این در حالی است که طاهرخانی مدیرعامل جدید شرکت شهرهای جدید دربازدید اخیر خود از پروژه‌های آماده افتتاح پردیس گفت: به دلیل اهمیت ویژه پردیس اولین بازدید را از شهر جدید پردیس شروع کردیم. گستردگى پروژه‌هاى پردیس باعث شده وزیر راه و شهرسازى از دولت بخواهد به این شهر فراتر از وزارت‌خانه نگاه کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید پردیس با بیان اینکه ساخت ساختمان‌هاى فاخر در شهرهاى جدید باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: الگوهاى زیست محیطى و چگونگى مصرف بهینه انرژى باید در دستور کار باشد و بحران کمبود آب جدى است.

طاهرخانی ادامه داد: توجه به کیفیت زندگى مردم در شهرهای جدید با همکارى با شهردارى‌ها تسهیل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح سه هزار واحد مسکن مهر  گفت:  توافقات لازم با شهرداری تهران از جهت اتصال به خط  چهار متروی کلانشهر تهران در منطقه سرخه‌حصار صورت گرفته و امید است امسال  با حمایت نمایندگان مجلس بتوانیم ردیف اعتباری این پروژه را فعال کرده و از سال آینده مقدمات اقدامات اجرایی آن را آغاز کنیم. 

در ادامه پیرامون بحث متروی شهر جدید پردیس نیز گفت: این مسئله از اولویت‌های اصلی برای پردیس بوده که درحال حاضر نیز مطالعات و امور مربوط به مسیریابی آن انجام گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: