اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - 25 February 2016
خسروارتقایی گفت: با توجه به این‌ که سد لتیان جاده اختصاصی وزارت نیرو است ، باید از ورود آلاینده ها به سد جلوگیری شود لذا عموم مردم تنها با اخذ مجوز می ‌توانند از سد بازدید داشته باشند.

 ایسنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان مطالب فوق گفت: با بیان این ‌که در 30 سال گذشته لواسان بزرگ راه مناسبی نداشت و از همین‌ جاده استفاده می‌کرد به همین دلیل ساکنانی در این منطقه به وجود آمده‌اند، اما در اصل این جاده اختصاصی وزارت نیرو است که با اعتبارات این وزارتخانه در سال‌های گذشته ایجاد شده است.

خسرو ارتقایی علت کنترل تردد بالادست این است که میزان آلایندگی‌ها در سد افزایش پیدا نکند، اما نمی‌توان دیگر مانع ورود وخروج ساکنان این منطقه شد.

وی یکی ‌دیگر از دلایل عدم ورود مردم برای بازدید از سد لتیان را جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز عنوان و گفت : محدودیت‌هایی برای تردد مردم از سد لتیان وجود دارد که عمده دلیل آن جلوگیری از آلوده شدن سد است.

ارتقایی گفت : بازدید از تجهیزات سد برای عموم آزاد نیست و اگر مردم بخواهند از سد بازدید کنند باید حتما مجوز لازم را اخذ کنند، چرا که بدون هماهنگی بازدید از سد غیرممکن است.

وی در خصوص بازدید از دیگر سدها گفت: سدهایی که تامین‌کننده آب شرب تهران است از حساسیت زیادی برخوردار است. لذا تردد و بازدید از این سد‌ها حتما باید با اخذ مجوز صورت بگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: