اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 23 February 2016
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه خبرداد:
مدیرعامل آبفای کرمانشاه از جذب صد درصدی اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در این حوزه طی سال گذشته و هزینه آن در بخش های مختلف این شرکت خبر داد.

به گزارش عصرپرس ، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه با بیان مطالب فوق گفت : در سفر رهبر معظم انقلاب به استان ۲۵۰ میلیارد ریال مصوب شد که خوشبختانه در سال گذشته به صورت کامل تخصیص و طی یکسال اخیر هزینه شد.

منصور کیاور گفت: علاوه بر مبلغ مصوب قبلی ، ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای اجرای به موقع طرح ها به شرکت آبفای شهری اضافه شد که در مجموع ۳۷۰ میلیارد ریال طی سال های ۹۳ و ۹۴ از محل مصوبات سفر رهبری اختصاص داده شده است.

کیاور در ادامه و با بیان اینکه مجموع اعتبارت سال ۹۳ شرکت آبفای کرمانشاه ۵۵۰ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: این اعتبار برای سال جاری با حدود دو برابر افزایش به یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال رسید.

وی با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات سال ۹۵ ابلاغ نشده است، گفت: با این حال جزو معدود شرکت های آبفای شهری در کشور هستیم که اعتبارات ویژه قانون که توسط دولت مصوب شده به ما اختصاص خواهد یافت.

کیاور در ادامه گفت : امیدواریم با تخصیص۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار بتوان پروژه های لازم نظیر راه اندازی تصفیه خانه های چند شهرستان در سال ۹۵ را اجرایی کنیم.

مدیر عامل شرکت آبفای کرمانشاه در ادامه افزود: امسال موفق به دریافت ۱۲ لوح تقدیر و گواهینامه شدیم که ۶ لوح و گواهینامه از این تعداد ملی و ۶ مورد دیگر هم استانی بوده است.

وی درپایان تصریح کرد: درحال حاضر 365 هزار مشترک آب شهری با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و400هزارنفر در سطح استان وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: