اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - 26 August 2017
وزیر صنعت، معدن و تجارت
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم پاسخگویی و عمل‌گرایی مدیران کشور گفت: شفافیت، عمل به مشی اعتدالی در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی از مهمترین اصول حاکم بر دولت دوازدهم است.
عمل‌گرایی و پاسخگویی مدیران کشور مهم ترین وظایف آنهاستبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، محمد شریعتمداری در نشست شورای اداری کهگیلویه بویر احمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: دولت شهید رجایی پایه‌های ماندگاری را در نظام جمهوری اسلامی به یادگار گذاشت و سه محور نظم، تقوا و برنامه‌ریزی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رجایی بود.

وی با تأکید بر لزوم عمل‌گرایی در میان مدیران کشور، افزود: هم‌افزایی، مشارکت، خرد جمعی و تعامل از مهمترین ویژگی‌هایی است که  باید سرلوحه کار مدیران کشور قرار بگیرد.

شریعتمداری با درخواست از مدیران دولتی برای پاسخگویی در برابر مطالبات مردم، گفت: هر مدیری نمی‌تواند پاسخگو باشد ، جای خود با را با یک مدیر پاسخگو عوض کند.

وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به رشد قابل توجه وضعیت کلی وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: هنوز جای کار بسیاری در این استان وجود دارد که در این راستا باید اولویت‌ها شناخته شود و به نتیجه برسد.

شریعتمداری ارایه برنامه دولت دوازدهم توسط رییس محترم جمهور در روزهای انتخابات را قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: اصول حاکم بر فعالیت‌های دولت در آن برنامه توضیح داده شده است که عمل به مشی اعتدالی در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی از جمله مهمترین آن اصول است.

وی شفافیت در فعالیت‌های دولتی را از دیگر اصول حاکم بر دولت دوازدهم دانست و افزود: کار باید با پیگیری و نظارت به جلو برود و مسئولان باید در اتاق شیشه ای زندگی کنند و باید با فساد قاطع برخورد شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی، تصریح کرد: جوانان و زنان به عنوان دو نیروی مؤثر برای کشور باید در بخش های مختلف بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: