اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - 24 August 2017
معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت در بازدید از شهرک صنعتی قرچک از آغاز عملیات طراحی و اجرای فاز دوم این شهرک برای آماده سازی و واگذاری به سرمایه گذاران ومتقاضیان خبرداد.

به گزارش عصرپرس، علی یزدانی مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور که به همراه گروهی از معاونان و مدیران کل استان تهران به شهرک صنعتی قرچک سفر کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: فاز دوم شهرک صنعتی قرچک نیز همانند فازاول بیش از 200 هکتار مساحت دارد و پیش بینی می شود 500 واحد تولیدی در آن استقرار یابد.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه استقبال خوب سرمایه گذاران باعث شده در فاز اول دیگر زمینی برای واگذاری باقی نماند افزد: در فازاول  شهرک صنعتی قرچک تا کنون 450 قرادراد منعقد شده است و بیش از 100 واحد تولیدی نیز در حال ساخت کارخانه های خود هستند.وی افزود: تمام زیر ساخت های مورد نیاز در فاز اول تامین شده و فقط گاز باقی مانده است که با مشخص شدن پیمانکار آن از هفته بعد عملیات انتقال گار نیز آغاز می شود.

یزدانی مساحت نهایی شهرک صنعتی قرچک را بیش از 750 هکتار اعلام کرد و گفت: 200 هکتار ویژه گلخانه های مدرن و 550 هکتار نیز برای ساخت واحد های صنعتی و استقرار صنوف در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور درادامه افزود: این دومین بازدید ما از شهرک صنعتی قرچک است که در مقایسه با مرحله اول پیشرفت چشمگیری داشته است البته باید  اقداماتی انجام داد تا مشکلات صنعتگران حل شود و برای سرمایه گذاری در صنعت راغب باشند .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت  در خصوص معارضان زمین های اطراف شهرک صنعتی بیان داشت: به زودی جلسه کارشناسی تملک زمین های اطراف تشکیل خواهد شد و با پرداخت قیمت مورد توافق ، این مشکل نیز حل می شود.

مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور ،شهرک صنعتی قرچک را یکی از بزرگترین وموثرترین شهرک های صنعتی استان تهران معرفی کرد و گفت: با تکمیل شدن چهار فاز این شهرک صنعتی پیش بینی می شود زمینه اشتغال بیش از 50 هزا رنفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شود.

امروز همچنین با حضور معاون وزیر صنعت ، عملیات اجرایی احداث ساختمان چند منظوره روستای امین آباد قرچک در زمینی به مساحت 560 متر آغاز شد.

قرچک با 300 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری پایتخت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: