اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 22 August 2017
مدیر خطوط اصلی شرکت فاضلاب خبر داد
مدیر خطوط اصلی شرکت فاضلاب تهران با اشاره به اجرای 85 کیلومتر لوله‌گذاری خطوط اصلی و نیمه‌اصلی شبکه فاضلاب در ناحیه مرکزی تهران از تکمیل شبکه این محدوده تا پایان امسال خبر داد.
تکمیل شبکه فاضلاب ناحیه مرکزی تهران تا پایان امسالبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، مسعودرضا ثامنی مدیر خطوط اصلی شرکت فاضلاب گفت: ناحیه مرکزی تهران با بیش از 3000 هکتار مساحت شامل مناطق 6،7و12 و بخشی از مناطق ١٦و١١،٣  کانون اقتصادی اجتماعی شهر تهران است که با بافت سنتی، ترافیک سنگین در معابر و وجود تاسیسات شهری فرسوده و متراکم اجرای شبکه فاضلاب در این مناطق را با شرایط خاصی رو برو کرده است.

او با بیان این‌که 93کیلومتر شبکه در ناحیه مرکزی تهران برای این مناطق طراحی شده است گفت: در حال حاضر 85 کیلومتر لوله‌گذاری خطوط اصلی و نیمه‌اصلی در این ناحیه انجام شده و پیشرفت کار به حدود 91 درصد رسیده است.

به گفته ثامنی حدود هشت کیلومتر از کار به صورت انفصال و پراکنده باقی مانده است که در حال حاضر دو پیمانکار به منظور تکمیل این بخش تا انتهای امسال فعالیت دارند.

فاضلاب جمع‌آوری‌شده از مناطق مرکزی تهران با جمعیتی حدود یک میلیون و ۹۸هزار نفر توسط خط انتقال ۱۸۰۰ میلی‌متری خیابان 15خرداد جمع آوری و از طریق تونل فاضلاب‌رو شرق به تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران منتقل خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: