اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 14 February 2016
قائم مقام وزیر کشور:
قائم مقام وزیر کشور گفت: نقش رسانه ها در بستر سازی انتخاباتی و تنظیم رفتار اخلاقی انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها قابل تقدیر، تحسین و سپاسگزاری است .

به گزارش عصرپرس ، حسینعلی امیری روز یکشنبه در نشست مشترک دست اندرکاران انتخابات و مدیران رسانه ها، تبیین چارچوب های قانونی تبلیغات و فضای رسانه ای انتخابات افزود: نشست امروز در راستای تبیین سیاست های وزارت کشور بویژه در بحث دو انتخابات بسیار مهم و اساسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و حقیقتا نقش رسانه ها در تبیین سیاست های وزارت کشور قابل تحسین است.

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: در دولت تدبیر و امید وزیر کشور یکی از سیاست هایی را که تبیین کرد پاسخگویی این وزارتخانه در برابر افکار عمومی و رسانه های کشور است و تعیین سخنگو هم در همین راستا تعریف می شود.

امیری تصریح کرد: بر اساس سیاست دولت مبنی بر پاسخگویی، وزارت کشور به عنوان رابط بین دستگاه ها ،حاکمیت و افکار عمومی بوده و همواره تعامل و روابط خوبی با اصحاب رسانه داشته است.

وی ادامه داد: سخنگوی وزارت کشور به مناسبت های مختلف نشست های خبری برگزار کرد و علاوه بر نشست های خبری در این دو سال و نیم که از تشکیل دولت تدبیر و امید می گذرد بر اساس رهنمود های وزیر کشور سیاست های این وزارتخانه، راهبردها، برنامه ها تبیین شده در اختیار افکار عمومی قرار گرفته و بنده هم در تمامی روزها، تعطیلی، غیر تعطیلی شبانه روزی پاسخگوی رسانه ها بوده ام.

قائم مقام وزیر کشور با بیان این که یک تعامل ضابطه مند و یک روابط صمیمی بر اساس صداقت و امانتداری بین وزارت کشور و رسانه ها برقرار بوده است، گفت: بر خود لازم می دانم که در حضور وزیر کشور از تعامل بسیار خوب رسانه های مکتوب، رسانه های دیجیتال، صدا و سیما، سایت ها، خبرگزاری ها تقدیر و تشکر و. سپاسگزاری کنم.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: در این مسیر وقتی که به انتخابات هر چه بیشتر نزدیک شدیم این تعامل بیشتر شد، پاسخگویی بیشتر شد، ارتباطات تنگاتنگ شد تا حدی که در هفته گذشته برای اولین بار به همت مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، اولین نشست مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با رسانه های خارجی مقیم تهران برگزار شد که بازتاب های خیلی خوبی داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: