اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - 15 August 2017
همزمان با چهارمین نمایشگاه زیست‌فناوری صورت می‌گیرد
جایزه "زیست ایران" همراه با نمایشگاه زیست‌فناوری ایران توسط ستاد توسعه زیست‌فناوری و صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست‌فناوری در شهریور ماه امسال در سطح ملی برگزار می‌شود.
اعطای جایزه
به گزارش عصرپرس، سومین جشنواره زیست فناوری ایران همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه ارزیابی دستاوردهای فعالان حوزه زیست فناوری، با شعار "زیست فناوری، مسیری نوین در راستای تولید و اشتغال دانش‌بنیان"، 29 شهریور ماه امسال در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

اهداف برگزاری مراسم جایزه زیست ایران عبارت از تحقق دست‌یابی به ۳ درصد بازار جهانی در سال ۱۴۰۴، ایجاد روحیه رقابت سالم در بین فعالان حوزه زیست فناوری، هدایت فعالیت‌ها به سمت اولویت‌های کشور و شناسایی، معرفی و تشویق فعالان زیست فناوری است.

در این رقابت ملی، در هریک از حوزه‌های کشاورزی، پزشکی، صنعتی/تجهیزات/محیط زیست، برترین‌های شرکت‌ها (نوپا، تولیدی و صنعتی)، فناوری و مرکز رشد که بیشترین سهم را در اتصال حلقه‌های زنجیره ارزش زیست‌فناوری از مرحله تولید دانش تا ثروت (در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی) داشته‌اند، معرفی شده و از آن‌ها طی مراسمی با حضور مقامات بلندپایه کشور در اختتامیه برگزاری نمایشگاه زیست‌فناوری ایران با اهدای تندیس و جوایز قدردانی می‌شود.  

آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل پرونده برای شرکت در جشنواره،  30 مرداد ماه تعیین شده است و اسامی برگزیدگان و برترین‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه زیست‌فناوری در ۲۹ شهریور ماه اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://irbiotech.com مراجعه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: