اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 12 August 2017
جهانگیری تاکید کرد
معاون اول رییس جمهوری در تماس تلفنی با استانداران خراسان رضوی و گلستان خواستار رسیدگی هرچه بیشتر و تلاش حداکثری برای امدادرسانی به سیل زدگان در این استان ها شد.

رسیدگی و تلاش حداکثری برای امدادرسانی به سیل زدگانبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با استانداران خراسان رضوی و گلستان، گزارشی از آخرین میزان تلفات و خسارات وارده و روند امدادرسانی در مناطق سیل زده دریافت کرد.

وی در این تماس تلفنی بر لزوم رسیدگی هرچه بیشتر و کمک به آسیب زدگان تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین ضمن اعلام همدردی با خانواده های جانباختگان و مصدومین حادثه سیل از استانداران خراسان رضوی و گلستان خواست با بسیج همه امکانات استان، رسیدگی هرچه بیشتر به سیل زدگان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند و حداکثر توان نیروهای امدادی را برای یافتن مفقودین و جبران خسارات وارد شده به خصوص به زیرساخت ها بکار گیرند.

براساس این گزارش، در پی بارش های رگباری عصر جمعه در شهرهای درگز، قوچان، نیشابور و کلات در شمال استان خراسان رضوی و جاری شدن سیل تاکنون 8 نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین بارش های رگباری در گلستان که از عصر پنج شنبه گذشته (19 مرداد 96) آغاز و تا روز جمعه ادامه داشت باعث جاری شدن سیلاب در برخی شهرستان ها شد که بر اثر این حادثه 2 نفر در شهرهای علی آباد و بخش داشلی برون گنبدکاووس جان باختند و دو نفر دیگر نیز مفقود هستند که جستجو برای آگاهی از سرنوشت آنها ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: