اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 12 August 2017
رئیس کمیسیون اقتصادی اتحادیه اوراسیا
رئیس کمیسیون اقتصادی اتحادیه اوراسیا معتقد است بعد از تصویب برجام ظرفیت بیشتری برای برقراری روابط اقتصادی با ایران پیدا شده است.

اتحادیه اقتصادی اوراسیا هیچ محدودیتی برای روابط تجاری با ایران نداردبه گزارش سرويس سیاسی عصرپرس از خانه ملت، تیگران سرکیسیان رئیس کمیسیون اقتصادی اتحادیه اوراسیا روابط اقتصادی میان اریان و اتحادیه اقتصادی اوراسیا را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ایران بعد از تصویب برجام ظرفیتی برای برقراری و افزایش روابط اقتصادی پیدا کرده است.

وی افزود: اتحادیه اوراسیا هیچگونه محدودیتی برای ارتباط تجاری و اقتصادی با جمهوری اسلامی ندارد و این ارتباط را به دور از مسائل سیاسی انجام می دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی اتحادیه اوراسیا در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه اوراسیا نسبت به مسائل اقتصادی بسیار اهمیت می دهد و به افزایش روابط با کشورها بر اساس روابط تجاری تأکید دارد.

براساس اين گزارش، اتحادیه اوراسیا یکی اتحادیه اقتصادی است که کشورهای شمال شرق اروپا عضو آن هستند و بر اساس ایده روسیه تشکیل شده است و تیگران سرکیسیان که در حال حاضر ریاست کمیسیون اقتصادی این اتحادیه را برعهده دارد پیش از این سفیر ارمنستان در ایالات متحده بوده و در گذشته نیز نخست وزیر ارمنستان بوده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: