اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - 08 August 2017
سه مرد جوان که با جعل عنوان و کارت پیمانکاری شرکت آب و فاضلاب به دریافت وجه و نصب انشعاب فاضلاب در خیابان کلاهدوز (دولت) اقدام می‌کردند به دام افتادند.
به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، رحیم آهنگری مدیر دفتر حراست آبفای منطقه یک با اعلام این خبر گفت: این افراد که با جعل کارت پیمانکاری و تعدادی برگه قرارداد نصب انشعاب داخلی فاضلاب به در منزل شهروندان مراجعه و با دریافت وجه اقدام به نصب غیرقانونی انشعاب می‌کردند با اعلام یکی از شهروندان و حضور نیروهای حراست شرکت دستگیر شدند.

وی در ادامه با اشاره به تجهیزات کامل این افراد اظهار داشت: متخلفان از وانت پیکان‌های شبیه به نیروهای پیمانکاری، لوله‌های فاضلاب و دیگر تجهیزات فنی بهره‌مند بودند و روی برگه‌های جعلی نصب انشعاب نیز نشان شرکت آب و فاضلاب را درج کرده بودند. 

آهنگری به شهروندان توصیه کرد مراقب ماموران قلابی که به هر نحوی خود را مامور و یا پیمانکار شرکت آب و فاضلاب معرفی می‌کنند، باشند و در صورت مشاهده این گونه افراد با شماره تلفن 122 و یا شماره پیامکی 2000212 تماس بگیرند. 

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه آبفای منطقه یک از مشتركان درخواست كرد به هيچ عنوان براي اتصال به شبكه فاضلاب به صورت مستقيم اقدام نكنند و اين فرايند را تنها از طريق مجاري قانوني و با مراجعه به ناحيه آب و فاضلاب خود پيگيري كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: