اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۳۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 24 August 2024
در حاشیه تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) ؛
معاون اول رئیس جمهور در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب تاکید کرد: رویکرد دولت چهاردهم همکاری،‌ هماهنگی و ارتباط کاری در یک فضای صمیمانه و برادرانه با همه بخش ها برای خدمت به مردم عزیز ایران است و هدف اصلی تک تک اعضای کابینه اجرای قانون اساسی و قانون برنامه هفتم توسعه ‌است.
عارف: برای حل مشکلات چشم به توانایی داخلی دوختیمبه گزارش عصرپرس، دکتر محمدرضا عارف صبح شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیات دولت چهاردهم با آرمان‌های امام راحل که مقارن با آغاز هفته دولت نیز بود، تصریح کرد: از امام خمینی ( ره) آموختیم که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند و خدمت به آنها واجب و فرض بر تمامی مسئولان دولتی است، لذا با امام،‌ شهدا و مردم عهد می‌بندیم در این مسیر کوشا باشیم و از هیچ خدمتی دریغ نورزیم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امام راحل به ما درس وحدت کلمه داد و امروز نیز یقینا با وحدت کلمه و هم‌افزایی مشکلات شناسایی و حل خواهد شد و مردم انشالله نشانه‌های بهبود وضعیت را خواهند دید.

وی با اشاره به اینکه قطب نمای دولت وفاق ملی اسناد بالادستی است تاکید کرد: شاخص‌های تبیین شده اقتصادی،‌ سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی در اسناد بالادستی منشور متحدالشکلی بین سران قوا و بخش‌های اجرایی ایجاد کرده است که با انجام و به ثمر رساندن آنها،‌ ضمن پیشرفت چشمگیر کشور در عرصه‌های مختلف شاهد رضایتمندی مردم نیز خواهیم بود.

عارف همچنین خاطر نشان کرد: مشکلات حل شدنی است و برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوختیم و البته از دانش بین المللی نیز استفاده خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: