اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - 25 November 2015
مقام ارشد شرکت معتبر آلمانی گفت: شرکت باسف آلمان آمادگی دارد پس از رفع تحریم‌ها در نوسازی پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی ایران مشارکت کند.
آلمان برای نوسازی پالایشگاه‌های ایران آماده است

به گزارش عصر پرس
به نقل از ایرنا، «کارل کی لی» در همایش بین المللی کاتالیست ایران افزود: ایران از جمله مناطقی است که شرکت باسف آلمان در آن حضور ندارد اما امیدواریم در آینده به بازار این کشور وارد شویم.

وی افزود: با شرکت‎هایی از ایران وارد مذاکره شده‌ایم تا پس از رفع تحریم‌ها، فعالیت در صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی را آغاز کنیم.

مدیر بازرگانی باسف آلمان با تشریح فعالیت های این شرکت در صنعت نفت گفت: این شرکت در حوزه کاتالیست ها و جاذبه های صنایع پالایشی و پتروشیمی فعالیت دارد.

کی لی با تاکید بر لزوم نوآوری در تولید کاتالیست اضافه کرد: سه هزار پروژه تحقیقاتی به ارزش 2 میلیارد یورو برای نوآوری در بخش کاتالیست ها در حال انجام است.

مدیر بازرگانی شرکت باسف آلمان ادامه داد: کاتالیست هایی که در بخش F.C.C ( تولید فراوردهای نفتی به غیر از بنزین) و پالایشگاه ها استفاده می شوند، در پالایش نفت خام سنگین کاربرد زیادی دارند.

وی خاطرنشان کرد: این کاتالیست ها توان پالایشگاه ها در تولید انواع فرآورده نفتی را افزایش می دهند.

وی ابراز امیدواری کرد با بازگشایی دفتر نمایندگی باسف آلمان در ایران، این شرکت در بازسازی پالایشگاه ها و پتروشیمی ها مشارکت داشته باشد.

شرکت باسف آلمان که از معتبرترین شرکت های اروپایی در صنعت نفت و پتروشیمی به شمار می رود در ماه های اخیر مذاکراتی را برای حضور در پروژه های مختلف صنعت نفت با مقام های ارشد شرکت ملی نفت و صنایع ملی پتروشیمی انجام داده است. /
نام:
ایمیل:
* نظر: