اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۶ - 04 July 2017
معاون تربیت بدنی و سلامت وزير آموزش و پرورش خبر داد
معاون تربیت بدنی و سلامت وزير آموزش و پرورش در جمع معاونین تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور، گفت: تابستان امسال 18 هزار دانش آموز در مسابقات قهرمانی سراسری کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.
شرکت 18 هزار دانش آموز در مسابقات قهرمانی ورزشی کشور
به گزارش عصرپرس ازمركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی در جمع معاونین تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش سراسرکشور در سنندج، اظهاركرد: رویکرد حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ورزش قهرمانی دانش آموزان، واگذاری میزبانی مسابقات به تمام استان هاست .

معاون تربیت بدنی و سلامت وزير آموزش و پرورش با بیان اینکه تابستان، امنیت و رضایت از منزل تا منزل شعار مسابقات قهرمانی دانش آموزی است؛ بر رعایت مسائل امنیتی در اعزام تیم های دانش آموزی به مسابقات ورزشی و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای مسئولین و عوامل اجرایی مسابقات تاکید کرد.

وي با بیان اینکه نیروی انسانی، تجهیزات بهداشتی و ورزشی، بروز رسانی اطلاعات و تاسیسات، اعتبارات مالی، برنامه ریزی استراتژیک و اثربخشی هفت اصل مهم در مدیریت است؛ از معاونین تربیت بدنی و سلامت ادارات کل آموزش و پرورش خواست برنامه های خود را بر اساس این هفت اصل مهم پایه ریزی نمایند.

حمیدی از نیروی انسانی به عنوان اولین، مهم ترین و کلیدی ترین اصل مدیریت نام برد و با بیان اینکه در حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش سهمیه استخدام و اختیارات آن کاملا به استان ها واگذار شده است؛ میزان کسب سهمیه استانی را یکی از شاخص های اصلی میزان موفقیت حوزه تربیت بدنی و سلامت عنوان کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزير آموزش و پرورش تعامل مناسب و ارتباط تنگاتنگ متولیان تربیت بدنی با مراقبین بهداشت و دبیران تربیت بدنی مدارس در اجرای برنامه ها این حوزه را بسیار تاثیرگذار دانست و بر ارتقای کیفی و کمی برنامه ها و فعالیت ها تاکید کرد.

وی به تجهیزات بهداشتی و ورزشی در مدارس اشاره و تصریح کرد: اولویت با سالن های داخل مدارس می باشد و باید سالن های ناتمام داخل مدارس کامل شود .

حمیدی با اشاره به وضعیت بدنی دانش آموزان گفت: بر اساس پیمایش علوم پزشکی در سال نود و یک، 21 درصد دانش آموزان از چاقی و اضافه وزن رنج می بردند که این آمار خوشبختانه در سال تحصیلی 65-95 ، سه دهم درصد کاهش یافته است

نام:
ایمیل:
* نظر: