اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۶ - 04 July 2017
در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دو سامانه صلاحیت حرفه ای و رسانه تعاملی ، پرتال ماتریسی مهارت رونمایی شد.
رونمایی از دو سامانه رسانه تعاملی و پرتال ماتریسی مهارت
به گزارش عصرپرس به نقل از وزرات تعاون،کارو رفاه اجتماعی،  دکتر محمدامین سازگار نژاد رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در مراسم رونمایی از طرح های نوین آموزش و دستاوردهای سازمان فنی و حرفه ای که با حضور دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این سازمان برگزار شد، گفت: دوره های نوین آموزشی سازمان فنی و حرفه ای یکی از اتفاقات مهم در عرصه مهارت آموزی است که با تکیه بر مهارت های جدید شروع می شود.

وی افزود: امروز تمام کسانی که دانش و مهارت دارند و می توانند در عرصه آموزش مهارتی تجربیات خود را عرضه کنند با کسانی که خواهان آموزش هستند در یک تعامل فعال قرار می گیرند .
وی تاکید کرد: امروز نهال این آموزش ها به دست دکتر ربیعی کاشته می شود که ما شاهد یک اتفاق بزرگ در عرصه ملی برای ارتقای فرهنگ مهارت باشیم.

دکتر سازگار نژاد با ابراز تشکر از تمام کسانی که برای توسعه این طرح ها تلاش می کنند از آنها خواست کماکان پشتیبان توسعه ملی از طریق مهارت باشند.

وی با تاکید بر توجه زیاد دکتر ربیعی بر آموزش های مهارتی در سازمان فنی و حرفه ای گفت: در دوران دکتر ربیعی اعتماد سازی شد و سازمان به خود باوری رسید و همه مدیران سازمان در این مسیر رشد کردند.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اعلام اینکه ۱۱۲ مرکز شبانه روزی فنی و حرفه ای در مناطق دور افتاده آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: با سازمان بازنشستگی نیز توافقات خوبی برای آموزش بازنشستگان و خانواده های آنها صورت گرفته است.

دکتر سازگارنژاد در پایان با اشاره به اینکه این آموزش ها نقطه آغاز راه است و نقطه بلوغ نیست، گفت: امیدوارم بتوانیم مهارت آموزی را به مراحل توسعه یافته تری برسانیم.



نام:
ایمیل:
* نظر: