اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - 27 March 2024
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به عملیات و خدمات نیروهای عملیاتی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ گفت: تاکنون به ۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.
امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزیبه گزارش عصرپرس از سازمان امداد و نجات هلال احمر، بابک محمودی روز چهارشنبه اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۴۵۸ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این بین، یک هزار و ۱۰۵ مورد امداد جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد»، ۹۹ مورد کوهستان «معادل ۴ درصد» و امدادرسانی مربوط به حوادث جوی ۱۷۳ مورد «معادل ۴درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۲۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۹۰۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۵۴نفر به مناطق امن انتقال داده شد و سه هزار و ۲۹ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند.

محمودی اضافه کرد: برای ۱۸۳ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای پنج هزار و ۲۲۲ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: