اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - 17 March 2024
رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد:
رئیس کل دادگستری استان تهران از استمرار خدمت‌رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات سال جدید تعداد۱۶۵۹ نفراز قضات کشیک در واحدهای قضایی استان تهران مشغول خدمت‌رسانی به مراجعان خواهند بود.
استمرار خدمت‌رسانی به مراجعان در واحدهای قضایی در ایام تعطیلاتبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از دادگستری کل استان تهران؛علی القاصی، روز یکشنبه از استمرار خدمت‌رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی مجموعه قضایی استان تهران در دوره «تحول و تعالی» این است که فرایند خدمت‌رسانی به مراجعان دچار وقفه نشود و مراجعان در فرایند دادخواهی خود با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در همین راستا، طی دستوری تمامی واحدهای قضایی استان تهران مکلف شدند تا پیش از آغاز تعطیلات، لیست کشیک خود را در اسرع وقت تنظیم و به حوزه ریاست ارسال کنند که این مهم، اجرایی گردید.

وی اظهار کرد: بر این اساس، از ۲۴ اسفندماه سال جاری تا ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۶۵۹نفر از قضات کشیک در تمامی واحدهای قضایی استان تهران مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات به مراجعان خواهند پرداخت.

القاصی مهر در پایان با اشاره به اینکه تاکیدات و توصیه‌های لازم به مدیران واحدهای قضایی به‌منظور تسریع در امور مراجعان در ایام تعطیلات صورت‌گرفته است، عنوان کرد: تمامی تلاش دادگستری کل استان تهران معطوف به این است که فرایند خدمت‌رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات دچار کوچک‌ترین خللی نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: