اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - 12 March 2024
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از حل اختلاف ۱۸ ساله شرکت فولاد هرمزگان با ورود دستگاه قضایی و جلوگیری از بیکاری هزار و ۵۰۰ کارگر خبر داد.
اختلاف ۱۸ ساله شرکت فولاد هرمزگان با ورود دستگاه قضایی حل شد به گزارش عصرپرس،مجتبی قهرمانی گفت: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه و اجرای ماموریت‌های سند تحول قضایی و تحقق شعار سال، با ورود دادگستری استان به موضوع اختلاف شرکت فولاد هرمزگان و شاکی خصوصی تلاش کرد ضمن مدیریت موضوع از تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران جلوگیری کند.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان کرد: با شکایت شاکی خصوصی و صدور حکم دادگاه، شرکت فولاد هرمزگان در سال ۱۳۸۳ محکوم به خلع ید ۳ دانگ از ۶ دانگ یکی از اراضی تحت تملک این شرکت شد و حکم صادره نیز قطعیت پیدا کرد.

وی افزود: با ارجاع پرونده به معاونت حقوقی رای صادره قطعی و تقاضای اعاده دادرسی در مرجع مربوطه رد شد.

قهرمانی ادامه داد: پس از رد درخواست اعاده دادرسی، به دلیل حساسیت موضوع و اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر در شرکت فولاد هرمزگان و جلوگیری از تعطیلی کارخانه، به دادستان مرکز استان ماموریت داده شد تا موضوع صلح و سازش بین طرفین پرونده را در دستور کار قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان کرد: در همین زمینه جلسه‌ای با حضور طرفین، وکلا و نمایندگان حقوقی پرونده برگزار و مقرر شد شرکت فولاد هرمزگان مبلغ چهارصد و پنجاه میلیارد ریال را به عنوان بهای زمین اختلافی پرداخت کند و شاکی پرونده نیز رضایت خود را مبنی بر مختومه شدن پرونده اعلام کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: