اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - 08 March 2024
سردار رادان تاکید کرد؛
فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص تمهیدات پلیس برای تسهیل سفر مهمانان نوروزی گفت: کارکنان پلیس در سراسر کشور در جاده‌ها، شهرها و مناطق مرزی برای تأمین امنیت مردم در آماده‌باش کامل هستند.
آماده‌باش نیروی فراجا برای تسهیل تردد مسافران نوروزیبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی پليس سردار احمدرضا رادان شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در خصوص تمهیدات پلیس برای تسهیل سفر کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی اظهار کرد: کارکنان پلیس در سراسر کشور در جاده‌ها، شهرها و مناطق مرزی برای تأمین امنیت مردم در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه همانند سال‌های گذشته تاکنون هیچ حادثه‌ای در سفرهای راهیان نور نداشته‌ایم، افزود: کاروان‌های راهیان نور با رعایت استانداردهای حرکت وسیله نقلیه و تعداد مسافران با احتیاط وارد شدند، زیارت‌های خودشان را انجام دادند و در زمان خروج هم تلاش شده رانندگان استراحت کافی را داشته باشند تا بتوانند به‌سلامتی مسافران را بازگردانند.

وی در خصوص تمهیدات پلیس برای ماه رمضان تصریح کرد: ماه رمضان امسال یک ویژگی خاص دارد و تقارن آن با عید نوروز است و طبیعی است که با سفرهای نوروزی همراه هستیم که در این راستا پیش‌بینی‌های کافی به خصوص در جاده‌ها و مراسم شب‌های قدر انجام شده تا هموطنان بتوانند با خیالی آسوده به عبادت، زیارت و روزه بپردازند.

سردار رادان عنوان کرد: امسال در رابطه با رستوران‌ها درون و بین شهری تسهیلات ویژه‌ای را قائل شدیم که مسافران بتوانند استفاده کنند؛ البته رستوران‌داران باید رعایت‌های لازم را انجام دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به واسطه تقارن نوروز و ماه رمضان، پیش بینی می‌شود که جمعیت بیشتری از زائران راهیان نور تا قبل از آغاز این ماه رمضان در مناطق جنگی حضور پیدا کنند؛ لذا تمهیدات ویژه و نیروهای بیشتری برای امنیت مسیر و مناطق زیارت زائران راهیان نور بکارگیری شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: