اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - 01 March 2024
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هیچگونه مشکل امنیتی در هیچ یک از شعب در سراسر کشور وجود نداشته و امنیت کامل برقرار است.
فرمانده فراجا: امنیت کامل در جریان انتخابات برقرار استبه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان ضمن حضور در پای صندوق رأی مستقر در ستاد فراجا اظهار داشت: این امنیت در حالی رقم خواهد خورد که مشارکت مردم هم بسیار بالا باشد؛ به واقع هرچه این مشارکت بالا باشد امنیت هم بالاتر و بیشتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما تا آخرین لحظاتی که نتایج معلوم شود برای حفظ امنیت و پاسداشت همه آن چیزی که مردم آن را امنیت می‌نامند در خدمت‌شان هستیم.

پلیس در خدمت مردم برای حفظ و پاسداشت امنیت انتخابات

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس برای حفظ امنیت و پاسداشت همه آن چیزی که مردم آن را امنیت می‌نامند، آماده است.

وی ادامه داد: از اولین دقایق شروع رأی‌گیری، مردم در سراسر کشور پای صندوق‌های رأی آمدند و با شور وصف‌ناپذیری در حال عمل به تکلیف دینی و ملی خود هستند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اظهار داشت: از اولین دقایق شروع رأی‌گیری، بیگانگان هم بیکار ننشستند مشخص هست که از این شور بسیار ناراحت هستند و برای آنها باورپذیر نیست که این تعداد از مردم با این استقبال برای تصمیم‌گیری برای نمایندگان خود در شعب رأی‌گیری حاضر شوند.

سردار رادان با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند افزود: همکاران من در بحث امنیت صندوق‌ها به طور قطع تا پایان زمان رأی گیری در شعب هستند و بعد از آن هم وظیفه انتقال صندوق‌ها و سپس هم ماموریت امنیت مخازن را برعهده دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: