اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 18 February 2024
وزیر فرهنگ در آیین گشایش نمایشگاه رسانه‌های ایران:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که امروز در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، با تبریک ایام ماه شعبان و ولادت حضرت امام زمان (عج) گفت: خوشحال هستیم یکی دیگر از امور معطل مانده در حوزه فرهنگ و هنر پس از شش سال با حضور اصحاب رسانه باز گشایی شد.
نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از شش سال بازگشایی شد
به گزارش عصرپرس، محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه در آیین آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در مصلای امام (ره) اظهار کرد: امروز ۴۵۰ رسانه در این نمایشگاه حاضر شده اند و این برای من و همکارانم افتخار است.

وی افزود: از همه مهمانان از جبهه مقاومت، حماس، جهاد اسلامی و سایر دوستان و اصحاب رسانه صاحبان اصلی این نمایشگاه تشکر می کنم، بابت مشکلات عذرخواهی می کنم، این استقبال بیش از اندازه مایه مباهات ماست، آماده حمایت از کتابی که امروز رونمایی شد هستیم و سایر مجلدات آن هم منتشر می شود.

وزیر فرهنگ ابراز امیدواری کرد: همه اصحاب رسانه با کمال سربلندی افتخارات مردم ایران و آینده درخشان پیش رو را به خوبی ترسیم کنند.

اسماعیلی پس از پایان آیین افتتاحیه از غرفه رسانه های حامی غزه با عنوان «بشارت صبح» بازدید و دیدار با اهالی رسانه دیگر غرفه ها را به روزهای آینده موکول کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: