اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۶ - 01 July 2017
والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با پیروزی مقابل قزاقستان به عنوان سوم مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دست یافت.
تیم بانوان ایران با غلبه بر قزاقستان سوم شدبه گزارش سرویس ورزشی عصرپرس، نمایندگان کشورمان در مصاف با تیم قزاقستان برای دومین بار این تیم را با نتیجه ی قاطع سه بر صفر شکست دادند و موفق شدند ضمن دست یابی به نشان برنز، مجوز حضور در مسابقات جهانی هلند و نیز بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا را بدست آوردند.

تیم ملی بانوان در این مسابقات مقابل تیم های مغلولستان و قزاقستان به پیروزی دست یافت و دیدارهای خود با تیم های چین و ژاپن را واگذار کرد و در نهایت برای کسب عنوان سوم، برای دومین بار به مصاف قزاقستان رفت.

این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با ترکیبی جدید به میدان آمد و با وجود جوان گرایی و اعمال تغییرات موفق شد مجوز حضور در رویدادی مهم چون مسابقات جهانی 2018 هلند و نیز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را بدست آورد.

تیم بانوان ایران با ترکیب نسرین فرهادی، طیبه جعفری(چهارمحال و بختیاری)،معصومه زارعی، نداپنجه باشی(خراسان رضوی)،بتول خلیل زاده،بتول جعفریان،رضوان میرزایی(کرمان)،مهری فلاحی(گیلان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، زینب ملکی، مژگان سعیدی(اصفهان)، زهرا دانایی(گلستان) با مربی گری مریم ایران منش، در این رقابت ها حضور یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: