اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۲ - 07 January 2024
رئیس دیوان عالی کشور با حضور در بیمارستان شهید باهنر و همچنین منزل یکی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان با تعدادی از آسیب دیدگان دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار رئیس دیوان عالی کشور با مجروحان حادثه تروریستی کرمانبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری پس از ورود به کرمان ابتدا به منظور عیادت یکی از مجروحین حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهید سلیمانی که از ناحیه دست مجروح شده است، به منزل وی رفت و با تحسین روحیه ایثارگری مجروحین، ضمن آرزوی سلامتی برای وی از روند اقدامات درمانی مطلع شد.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه سفر به استان کرمان به منظور بررسی وضعیت مجروحان در بیمارستان شهید باهنر این شهر حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مجروحین حادثه تروریستی گلزار کرمان در این مرکز درمانی قرار گرفت و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری همچنین ضمن تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی، بر استفاده از تمام امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان مجروحان این حادثه دلخراش تأکید کرد و افزود: مسئولان بهداشت و درمان از هیچ اقدامی برای بهبود فوری مجروحان دریغ نکنند.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان، رئیس دیوان عالی کشور را همراهی کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: