اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۶ - 28 June 2017
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی استان تهران
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران گفت: پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه، کمیته نظارت بر تورهای جام جهانی تشکیل شد تا از تکرار مشکلات تورهای چهار سال پیش برزیل، که تعدادی از دفاتر خدمات‌مسافرتی پایتخت برای هم‌وطنان ایجاد کرده بودند، جلوگیری شود.
برگزاری تورهای جام جهانی روسیه با نظارت بیشترانجام می‌شود
به‌گزارش عصرپرس به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، رجبعلی خسروآبادی، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی این استان، امروز چهارشنبه 7 تیر 96، با اعلام این خبر، افزود: ازآنجاکه تیم ملی ایران جزو اولین کشورهای صعودکننده به جام جهانی 2018 روسیه است بسیاری از دفاتر مسافرتی برای برگزاری تورهای جام جهانی روسیه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی ادامه داد: هر گونه تبلیغ برای پیش‌فروش تورهای جام جهانی 2018 در تهران باید با ارائه مستندات از تمام مراحل سفر ازجمله اقامت و حمل‌ونقل به کمیته سامان‌دهی تورهای جام جهانی معاونت گردشگری این اداره‌کل انجام شود.

خسروآبادی افزود: با توجه به نزدیکی مسافت و مناسبات مطلوب سیاسی ایران و روسیه، پیش‌بینی می‌شود که هموطنان زیادی در قالب تور جام جهانی 2018 در کشور میزبان حضور پیدا کنند؛ از همین رو، این آمادگی وجود دارد تا با همکاری وزارت ورزش و جوانان نظارت‌های لازم در بالاترین سطح اجرا شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: