اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۳۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - 16 December 2023
سخنگوی پلیس خبرداد:
سخنگوی پلیس از رایزنی‌های گسترده‌ امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در خصوص برخورد موثر با تروریست‌هایی حادثه‌ انتظامی شهرستان راسک خبر داد.
رایزنی های امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک با هدف برخورد با تروریست های حادثه راسکبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار "سعید منتظرالمهدی" روز شنبه در خصوص رایزنی های گسترده امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در خصوص برخورد موثر با تروریست های حادثه مقر انتظامی راسک گفت: طی تعاملات و رایزنی‌های انجام شده با مقامات مرزی و انتظامی کشور پاکستان برخورد قاطع با تروریست‌ها در دستور کار قرار گرفته و رایزنی‌های دیپلماتیک از مسیر وزارت امور خارجه برای محکومیت بین المللی این اقدام ناجوانمردانه آغاز که منجر به واکنش سازمان ملل شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس بین الملل فراجا با دیپلماسی انتظامی موثر نسبت به پیگرد بین المللی از طریق اینترپل و صدور اعلان قرمز برای تروریست‌ها اقدام کرده است.

جزئیات حادثه تروریستی راسک؛ ۱۱ شهید، ۶ مجروح و اعلام عزای عمومی

سخنگوی فراجا در خصوص آخرین وضعیت مجروحان حادثه و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا اظهار داشت: ۱۱ نفر از پرسنل خدوم پلیس در این حادثه به شهادت رسیدند و هشت نفر زخمی شده اند که حال همگی مساعد است و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا در پنج استان گیلان، بوشهر، قزوین، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با حضور گسترده‌ مردم برگزار خواهد شد.

منتظرالمهدی در پایان تاکید کرد: در این حادثه یکی از افسران ستوان دوم "براهویی" اهل تسنن و از مردم نجیب و شهیدپرور بلوچستان نیز به شهادت رسید؛ این هشداری بزرگ و عبرت آموز برای تروریست‌ها است که بدانند مردم سیستان و بلوچستان و فراجا در کنار هم امنیت و آرامش را با مشارکت جمعی ایجاد خواهند کرد؛ بنابراین هیچ جای امنی برای تروریست‌ها در این سرزمین وجود نداشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سزای اعمال شان خواهند رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: