اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 24 June 2017
رئیس قوه قضائیه به اتفاق دیگر مسئولان عالی قضایی با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرد.
تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان های امام(ره)
به گزارش عصرپرس؛ این برنامه به مناسبت هفته قوه قضائیه و در سومین روز از این هفته برگزار شد.

همه ساله برنامه های هفته قوه قضائیه از اول تا هفتم تیر برگزار می شود اما امسال به دلیل تلاقی آن با تعطیلات عید سعید فطر برنامه های هفته قوه قضائیه تا چهاردهم تیر برگزار می شود.

در پنج شنبه گذشته و نخستین روز از هفته قوه قضائیه برنامه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان انجام شد.

قرار است جمعه این هفته معاون اول قوه قضائیه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه تهران و همچنین مدیران کل دادگستری های سراسر کشور پیش از خطبه های نمازجمعه سراسر کشور سخنرانی کنند.

براساس این گزارش یکشنبه هفته آینده نیز همایش سراسری قوه قضائیه با حضور سران سه قوه و مسئولان عالی قضایی و دیگر مسئولان کشوری و لشکری در سالن اجلاس سران برگزار شود.

دوشنبه 12 تیر هم مسئولان عالی قضایی با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد و رئیس قوه قضائیه در این دیدار اقدامات سال 95 دستگاه قضا و همچنین برنامه های پیش رو را خدمت مقام معظم رهبری ارائه خواهد کرد.

آخرین برنامه هفته قوه قضائیه چهارشنبه 14 تیر حضور رئیس قوه قضائیه در رسانه ملی پس از خبر 21 خواهد بود و آیت الله صادق آملی لاریجانی در این برنامه به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: