اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 24 June 2017
نعمت زاده
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز ملی صنعت و معدن از برگزاری برنامه امسال در ۱۷ تیرماه خبر داد و بر لزوم تشکیل یک تیم محتوایی برای تمرکز روی شعار استفاده از کالای داخلی و حمایت از تولید ملی تاکید کرد.
مراسم روز ملی صنعت و معدن ۱۷ تیرماه برگزار می شود
به گزارش عصرپرس به نقل از  شاتا، مهندس محمدرضا نعمت زاده با یادآوری برگزاری اولین مراسم روز ملی صنعت و معدن در سال ۷۶ جهت تقدیر از فعالیت های دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: با توجه به اینکه رییس جمهور برنامه های فشرده ای دارد، زمان برگزاری مراسم امسال از ۱۰ تیر به ۱۷ تیرماه تغییر پیدا کرد.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: در مراسم امسال روی شاخص هایی مانند استفاده از کالای داخلی، توجه به تولید ملی و نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه اشتغال و تولید تمرکز لازم صورت گیرد و با تشکیل یک تیم محتوایی ایده های جدید و عملی طراحی شود.

گفتنی است در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز ملی صنعت و معدن جمعی از معاونان و مشاوران و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان ۹ تشکل مختلف اتاق بازرگانی ایران، اتاق بازرگانی تهران، اتاق اصناف ایران، خانه صنعت و معدن جوانان، خانه صنعت و معدن ایران، کنفدراسیون صنایع، انجمن مدیران صنعتی، خانه معدن ایران و سازمان نظام مهندسی حضور داشتند.

در این نشست چهار کمیته اطلاع رسانی، انتخاب منتخبین، اجرایی و استان ها گزارش عملکرد خود را جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم امسال ارایه دادند. 

همچنین روی محورهای بیانیه تشکل ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد فهرستی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای شرکت در برنامه تهیه و تنظیم شود. ارایه پیشنهاد جهت تدوین هر چه بهتر کلیپ تبلیغاتی ویژه ای که قرار است در مراسم امسال پخش شود، نیز از دیگر محورهای نشست بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: