اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۳۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 14 November 2023
رئیس سندیکای صنعت برق تاکید کرد:
رئیس سندیکای صنعت برق با اشاره به خودکفایی کامل در صنعت برق در کشور، گفت:قرار گرفتن ظرفیت بخش خصوصی در کنار حمایت‌های دولت آثار و برکات خوبی برای کشور به همراه دارد که منجر به بالندگی و پویایی صنعت برق می‌شود.
بالندگی و پویایی صنعت برق با استفاده از توان بخش خصوصی در کنار دولتبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، پیام باقری رئیس سندیکای صنعت برق در آیین افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران و نخستین جشنواره و فن بازار این صنعت با بیان اینکه صنعت برق کشور دارای شاخص‌هایی است که مورد توجه دنیا قرار گرفته است، گفت: این صنعت افتخار آفرین، اثر‌گذار بر توسعه زیرساخت کشور، زیربنایی و راهبردی است که آثار آن را در سال‌های اخیر در توسعه فعالیت‌های افتصادی، خلق ثروت و ایجاد ارزش افزوده و رشد اقتصادی کشور شاهد هستیم.

وی با اشاره به وابستگی کامل در صنعت برق در کشور، افزود: صنعت برق نماد خودباوری و تکیه بر ساخت داخلی و مفهوم اصلی اقتصاد مقاومتی است.

 رئیس سندیکای صنعت برق با بیان اینکه صنعت برق بر پایه تکنولوژی و فناوری حرکت می کند، ادامه داد: این صنعت در خارج از مرزهای کشور بر پایه دانش و خدمات مهندسی پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درآورده است و این ظرفیت‌ها در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی به وجوه متمایز بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران اشاره کرد و یادآور شد: برای نخستین بار توانمندی صنعت برق ایران در قالب جشنواره فن بازار و با حضور فعالان علمی و دانشگاهی این حوزه برگزار می‌شود و حلقه اتصال در عمل بین صنعت و دانشگاه در این نمایشگاه بوجود خواهد آمد.

باقری با اشاره به مشارکت بسیار فعالانه سندیکای برق (بخش خصوصی)، وزارت نیرو ، روابط عمومی و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در برگزاری این جشنواره و فن بازار اظهار کرد: قرار گرفتن ظرفیت بخش خصوصی در کنار حمایت‌های دولت آثار و برکات خوبی برای کشور به همراه دارد که منجر به بالندگی و پویایی صنعت برق می‌شود.

وی از تشکیل شورای مشورتی صنعت برق با حمایت‌های وزیر نیرو خبر داد و افزود: با تشکیل این شورا در رفع موانع صنعت برق اقدم می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: